Cu ocazia Valentine’s Day, Burger King a demarat o campanie inedită care s-a viralizat rapid în mediul online.
Burger King le-a făcut o declaraţie de dragoste principalilor săi rivali, McDonald’s şi KFC, printr-o postare pe Facebook în care, pe un fundal roz cu inimă, şi-a „schimbat starea relaţiei“ în „Într-o relaţie complicată – cu McDonald’s şi KFC“, alături de propunerea „McDonald’s, KFC, wanna be my Valentine?“.
Postarea a strâns până la momentul publicării articolului, în 28 de ore de la urcarea imaginii pe Facebook, 10 mii de aprecieri, 4,1 mii de comentarii şi 2,8 mii de distribuiri.
Propunerea făcută de MAI

În timp ce dragostea nu a fost împărtăşită, KFC şi McDonald’s neoferind până acum o replică concurentului său, alte brand-uri din România au fost inventive şi s-au grăbit să-şi ofere serviciile pentru a facilita stabilirea idilei cu arome de fast-food, promovându-şi astfel produsele şi serviciile. Şi internauţii s-au bucurat din plin de triunghiul amoros propus de Burger King, postările şi comentariile fiind pline de umor.











Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
0 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate