„Cântă acum cu mine“, cifre mai mici decât la debut, dar peste „Asia Express“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea de-a doua ediţie a show-ului muzical „Cântă acum cu mine“ a clasat Pro TV la o distanţă extrem de mică faţă de concurenţă, însă a ţinut mai puţini telespectatori în faţa micilor ecrane spre deosebire de ediţia de debut.

După decizia ca emisiunea „Cântă acum cu mine“ să fie difuzată o dată la două săptămâni, duminica, Pro TV a obţinut locul întâi în topul audienţelor, însă a înregistrat cifre mai mici faţă de debut. 

„Cântă acum cu mine“ a condus în audienţe, însă la distanţă mică de Antena 1, care difuza „Asia Express“, cele două posturi fiind aproape la egalitate, potrivit Paginademedia.ro

La nivel naţional, show-ul difuzat de Pro TV a atras 1,4 milioane de telespectatori, mai puţin cu 80.000 de români faţă de ediţia de debut. Antena 1 s-a poziţionat pe locul al doilea, „Asia Express“ ţinând în faţa micilor ecrane puţin peste 1,3 milioane de persoane. Poziţia a treia, cu 998.000 de telespectatori, este ocupată de Kanal D, care difuza „Exatlon“.

Şi la oraşe, Pro TV a avut un mic avans faţă de Antena 1. Emisiunea cu Lori şi Cabral în prim-plan a avut 715.000 de telespectatori, în timp ce reality show-ul prezentat de Gina Pistol a fost urmărit de 695.000 de telespectatori. „Exatlon“ a clasat Kanal D tot pe a treia poziţie, cu 465.000 de privitori. 

La nivel comercial, Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 364.000 de tineri, în timp ce Antena 1 a avut cu 20.000 de privitori mai puţin, locul al treilea, ocupat de Kanal D, înregistrând audienţe de 182.000, jumătate faţă de „Asia Express“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite