„Cântă acum cu mine“, cifre mai mici decât la debut, dar peste „Asia Express“
0Cea de-a doua ediţie a show-ului muzical „Cântă acum cu mine“ a clasat Pro TV la o distanţă extrem de mică faţă de concurenţă, însă a ţinut mai puţini telespectatori în faţa micilor ecrane spre deosebire de ediţia de debut.
După decizia ca emisiunea „Cântă acum cu mine“ să fie difuzată o dată la două săptămâni, duminica, Pro TV a obţinut locul întâi în topul audienţelor, însă a înregistrat cifre mai mici faţă de debut.
„Cântă acum cu mine“ a condus în audienţe, însă la distanţă mică de Antena 1, care difuza „Asia Express“, cele două posturi fiind aproape la egalitate, potrivit Paginademedia.ro.
La nivel naţional, show-ul difuzat de Pro TV a atras 1,4 milioane de telespectatori, mai puţin cu 80.000 de români faţă de ediţia de debut. Antena 1 s-a poziţionat pe locul al doilea, „Asia Express“ ţinând în faţa micilor ecrane puţin peste 1,3 milioane de persoane. Poziţia a treia, cu 998.000 de telespectatori, este ocupată de Kanal D, care difuza „Exatlon“.
Şi la oraşe, Pro TV a avut un mic avans faţă de Antena 1. Emisiunea cu Lori şi Cabral în prim-plan a avut 715.000 de telespectatori, în timp ce reality show-ul prezentat de Gina Pistol a fost urmărit de 695.000 de telespectatori. „Exatlon“ a clasat Kanal D tot pe a treia poziţie, cu 465.000 de privitori.
La nivel comercial, Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 364.000 de tineri, în timp ce Antena 1 a avut cu 20.000 de privitori mai puţin, locul al treilea, ocupat de Kanal D, înregistrând audienţe de 182.000, jumătate faţă de „Asia Express“.