Care sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment. Telenovela „Vulpiţa“, de la „Acces Direct“, audienţe uriaşe şi în stare de urgenţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Acces Direct“, în preferinţele românilor în topul audienţelor pe luna martie FOTO Antena 1
„Acces Direct“, în preferinţele românilor în topul audienţelor pe luna martie FOTO Antena 1

Topul audienţelor show-urilor de divertisment în luna martie a fost dominat de două producţii diametral opuse: „Românii au talent“, de la Pro TV, şi „Acces Direct“, de la Antena 1.

Show-ul „Românii au talent“ a fost lider detaşat de audienţe şi a înregistrat o creştere considerabilă comparativ cu luna februarie, la nivel naţional. 

A scos o medie de 3,1 milioane de telespectatori în martie, faţă de 2,8 milioane în februarie, scrie Pagina de Media.  

Pe de altă parte, emisiunea-tabloid „Acces Direct“, care difuzează în continuare serialul „Vulpiţa“, este a doua cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări şi la oraşe, cu 1,8 milioane de telespectatori în medie.  

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară însă pe segmentul comercial (18-49 de ani), unde se regăseşte abia pe locul şase, cu 219.000 de telespectatori.

„Asia Express“ este producţia care ocupă locul trei la nivel naţional, cu aproximativ 1, 4 milioane de telespectatori.

Locurile patru şi cinci sunt ocupate, în ordine, de „iUmor“, de la Antena 1, care a strâns în faţa micilor ecrane, în medie, 1.243.000 de telespectatori şi „Gospodar fără pereche“, de la Pro TV, care a fost urmărită de 1.237.000 de români.

Show-ul „Survivor România“, difuzat de Kanal D, s-a clasat pe locul şase în top, cu 1.179. milioane de telespectatori.

La nivel urban, top trei rămâne neschimbat, cu „Românii au talent“ pe primul loc, urmat de „Acces Direct“ şi „Asia Express“.

Pe locul patru s-a clasat emisiunea prezentată de Cabral la Pro TV, „Ce spun românii“, care a fost urmărită de 637.000 de telespectatori, pe locul cinci „iUmor“, cu cifre asemănătoare, iar pe locul şase s-a clasat „Imperiul Leilor“, emisiunea cu antreprenori de la Pro TV, cu 604.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, prima poziţie a fost ocupată tot de „Românii au talent“, cu 674.000 de tineri, urmată de „Asia Express“, de la Antena 1, cu 404.000 de telespectatori, iar podiumul a fost încheiat cu „Imperiul Leilor“, de la Pro TV, urmărită de 369.000 de români.

„Survivor România“, de la Kanal D, s-a situat pe locul nouă, cu doar 178.000 de telespectatori. 

Cine este „Vulpiţa“ şi cum a început totul 

Pe lângă audienţele uriaşe, „Vulpiţa“ a adus postului Intact şi sume frumuşele din publicitate. Potrivit unei estimări ale aceleiaşi surse, ediţiile „Acces Direct“ în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru au adus postului Intact publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro. Dar au adus şi o amendă usturătoare de la CNA, de 100.000 de lei. 

„Telenovela“ a început în urmă cu o lună, când Veronica Stegaru, din Vaslui, acuza faptul că a fost răpită şi violată, pentru ca ulterior să se descopere că lucrurile nu au stat chiar aşa. De atunci, soţii Stegaru din Vaslui şi-au expus zilnic viaţa în direct, cu lux de amănunte, inclusiv sexuale, totul în emisiunea „Acces Direct“, de la Antena 1. 

   

Telespectatorii au reclamat la CNA emisiunea, acuzând postul că promovează analfabetismul, prostia, incultura şi lipsa de profesionalism, dar şi că profită de pe urma acestor oameni, exploatându-i pentru audienţă. Şi reacţiile membrilor CNA au fost extrem de dure. Dorina Rusu a afirmat că programul este „pornografie în toată regula“ şi nu are nicio legătură cu interesul public. 

   

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite