Câţi bani au făcut posturile Pro TV din publicitate în primele trei luni din 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oficialii Pro TV au declarat că niciunul din canale nu este de vânzare
Oficialii Pro TV au declarat că niciunul din canale nu este de vânzare

Central European Media Enterprise (CME), compania-mamă a postului Pro TV, a câştigat din publicitate, în primele trei luni ale anului 2015, 22,3 milioane de dolari, scrie Paginademedia.ro.

Cu alte cuvinte, posturile din trust au avut 63% din publicitatea TV, în timp ce principalului rival, Intact, i-a revenit 20% din banii primului trimestru, mai notează Paginademedia.ro.

Sumele cumulează operaţiunile TV ale CME în România şi anume posturile Pro TV, Pro Cinema, Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro şi MTV.

Oficialii Pro TV au precizat, pentru Paginademedia.ro, că, în prezent, niciunul din canale nu este de vânzare: „Compania CME este dedicata activitatii sale principale, televiziunea. Niciuna dintre statiile din portofoliul Pro TV nu este de vanzare.“

Lămuririle au fost făcute în contextul în care Cătălin Tolontan, redactor-şef „Gazeta Sporturilor“, a scris pe blog că Zoltán Teszári, miliardarul care deţine firma RCS&RDS, se află în negocieri pentru aciziţionarea postului Acasă TV şi s-ar putea alege şi cu Pro TV, „perla coroanei“ CME în România, americanii fiind dispuşi să-şi vândă toate operaţiunile din ţară.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite