Ce audienţă a făcut Dragoş Pătraru cu „Starea Naţiei“ în prima lună la Digi 24

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În prima lună la Digi 24, emisiunea „Starea Naţiei“, realizată de Dragoş Pătraru, a înregistrat audienţe de două ori mai mari decât media postului.

Potrivit site-ului Paginademedia.ro, cea mai urmărită emisiunea la nivelul întregii ţări a înregistrat peste 200.000 de telespectatori. De asemenea, „Starea Naţiei“ a reuşit să aducă Digi 24 pe locul al treilea pe targetul comercial.

Dintr-un total de 23 de ediţii difuzate în luna august (de luni până joi şi Best Of-urile de duminică), doar patru au fost sub 1 punct de rating la nivel urban, pragul pe care şi l-a impus Dragoş Pătraru. În rest, emisiunea a avut ratinguri între 1 şi 1,9 puncte, notează sursa citată.

La nivelul întregii ţări, media celor 23 de ediţii „Starea Naţiei“ a fost de 154.000 de români, cea mai bună emisiune având o medie de 210.000 de telespectatori, în timp ce cea mai slabă a avut 77.000 de privitori. În comparaţie, media Digi 24 în prime-time a fost de 62.000 de telespectatori.

La nivelul mediului urban, Dragoş Pătraru a reuşit să ţină în faţa micilor ecrane la fiecare emisiune o medie de 131.000 de orăşeni. Cea mai bună ediţia a înregistrat 185.000 de telespectatori, iar cea mai slabă a fost urmărită de 61.000 de persoane. 

În ceea ce priveşte targetul comecrial, aproape 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au urmărit „Starea Naţiei“. Vârful comercial a fost de 81.000 de privitori, iar cea mai mică audienţă a fost de 15.000 de oameni. Audienţele fiecărei ediţii „Starea Naţiei“ din luna august pot fi consultate pe site-ul Paginademedia.ro.

Dragoş Pătraru, care a încheiat în luna mai colaborarea cu Televiziunea Română din cauza mai multor neînţelegeri, a semnat un contract de trei ani cu Digi 24. Pătraru a declarat că şi-a impus un minim de audienţă, iar în cazul în care nu o atinge va recurge la o măsură drastică. „Eu nu vreau să merg acolo şi să fac (n.r. - rating) 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac nişte bani şi mă duc acasă să spun «mamă, ce jurnalist sunt eu». Nu. Noi vrem performanţă. Minimul este 1%. Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea «Starea Naţiei» să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public“, a explicat Pătraru pentru Paginademedia.ro.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite