Ce audienţe au făcut posturile generaliste cu emisiunile de toamnă: Antena 1 a reuşit să-şi dubleze audienţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sezonul de toamnă vine cu schimbări în topul audienţelor posturilor de televiziune. Antena 1 revine în forţă cu noile producţii, Kanal D stagnează cu serialele turceşti, în timp ce Pro TV domină incontestabil topul audienţelor.

Potrivit Pagina de Media, audienţele posturilor TV au suferit câteva modificări, odată cu noile producţii de toamnă. Astfel, Antena 1 îşi dublează audienţa, pe tronsoanele orare de seară, Kanal D stagnează în audienţe cu noile seriale turceşti, iar Pro TV rămâne lider, cu un număr de telespectatori mai mare decât cele două posturi concurente la un loc. 

Astfel, în prime-time (19.00- 23.00), la nivel urban, Pro TV are o medie de peste 800.000 de telespectatori, cu 150.000 peste luna august, graţie show-urilor „Vocea României“, „Gospodar fără pereche“ şi sezonului nou al serialului „Las Fierbinţi“. 

Antena 1 are o creştere consistentă: aproape şi-a dublat audienţa (480.000 media) cu revenirea producţiilor de forţă „Chefi la cuţite“, „iUmor“, „X Factor“ şi „Te cunosc de undeva“.

image

Încercările eşuate ale Kanal D de a lansa noi seriale turceşti (cifre mult sub media staţiei cu serialul turcesc „În bătaia inimii“), dar şi eşecul emisiunii de divertisment „Super Potriveala“ se văd în audienţa medie a lunii. Kanal D pierde locul al doilea şi numără 330.000 de telespectatori (cu 100.000 sub august). 

După media pe zi, în mediul urban, creştere moderată pentru Pro TV la oraşe. Un plus mai mare însă pentru locul următor, ocupat de Antena 1: principalul post Intact a câştigat peste 60.000 de noi telespectatori. Kanal D îşi păstrează locul al treilea, cu un foarte mic minus.

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite