Compania-mamă a Pro TV, planuri de revizuire. Vânzarea şi fuziunea, printre variantele luate în calcul
0Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, începe un proces de „explorare şi evaluare a potenţiale alternative pentru a maximiza valoarea acţiunilor“, scrie Pagina de Media.
Astfel, CME ia în calcul mai multe variante, printre care, vânzare unei părţi din companie (are operaţiuni media în cinci ţări inclusiv România), o fuziune cu un alt partener strategic, o recapitalizare sau chiar să continue business planul pe acelaşi model, potrivit Pagina de Media.
Anunţul a fost făcut de compania care este listată la bursa de la New York şi la cea din Praga, printr-un comunicat de presă, în care menţionează că cei aflaţi la conducerea companiei au întocmit un Comitet Special format din directori independenţi care să se ocupe de procesul de revizuire a celor mai bune variante strategice.
Procesul în care intră CME nu are un termen-limită stabilit şi, menţionează compania, nu există nicio certitudine că această analiză se va concretiza într-o tranzacţie, notează sursa citată.
Compania CME operează 30 de televiziuni în cinci ţări, Bulgaria, Cehia, România, Slovacia şi Slovenia, iar cele mai profitabile afaceri vin din Cehia şi România, mai notează Pagina de Media.