Emisiunea „Visuri la cheie“, depăşită în premieră în audienţe de „Poftiţi de vă iubiţi“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Chef Sorin Bontean, Mihai Mitoşeru,
Minodora şi Cezar Ouatu au pregătit o nuntă de vis FOTO Antena 1
Chef Sorin Bontean, Mihai Mitoşeru, Minodora şi Cezar Ouatu au pregătit o nuntă de vis FOTO Antena 1

Postul Pro TV a fost depăşit de Antena 1 la nivelul audienţelor de la nivel naţional şi urban, după ce postul trustului Intact a programat emisiunea „Poftiţi de vă iubiţi“ şi în seara de miercuri, la concurenţă cu „Visuri la cheie“.

Emisiunea „Poftiţi de vă iubiţi“ a depăşit la nivelul audienţelor la nivel naţional şi la oraşe emisiunea „Visuri la cheie“, după prelungirea difuzării show-ului şi în seara de miercuri. „Poftiţi de vă iubiţi“ a fost la prima difuzare miercurea. Până acum, emisiunea produsă de Mona Segall era pe Antena 1 lunea şi marţea. Pe intervalul de intersecţie al celor emisiuni, programul de pe Antena 1 a fost pe prima poziţie atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe targetul comercial, a fost aproape la egalitate cu Pro TV („Visuri la cheie“ a avut un plus de 6.000 de telespectatori), arată paginademedia.ro.

Astfel, la nivel naţional, pe intervalul de intersecţie, „Poftiţi de vă iubiţi“ a avut o audienţă medie de 1,3 milioane de telespectatori, cu 100.000 în plus faţă de „Visuri la cheie“. Kanal D a venit pe locul trei cu un milion de telespectatori. Antena 3 s-a clasat pe locul patru (430.000 de telespectatori), iar România TV pe cinci cu 350.000 de telespectatori. „Poftiţi de vă iubiţi“ a avut, în minutul de aur, la 21:44, un maxim de două milioane de telespectatori.

La nivel urban, „Poftiţi de vă iubiţi“ a avut o medie de 770.000 de telespectatori pe minut, cu 60.000 mai mulţi decât emisiunea prezentată de Dragoş Bucur pe Pro TV, mai scrie paginademedia.ro. Kanal D a fost pe locul trei şi pe acest segment (583.000 de telespectatori), iar Antena 3 pe locul patru (276.000 de telespectatori). Canalul sportiv Digi Sport1 a prins topul cinci cu 201.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, diferenţa dintre cele două emisiuni s-a redus la 6.000 de telespectatori: „Poftiţi de vă iubiţi“ a înregistrat 457.000 de telespectatori, în timp ce „Visuri la cheie“ a avut 463.000 de telespectatori. Topul comercial a fost completat de Kanal D (200.000 de telespectatori), Prima TV (67.000 de telespectatori) şi Antena 3 (62.000 de telespectatori).

Miercuri seara telespectatorii au fost curioşi să vadă, la Antena 1, nunta pe care nea Mărin şi Minodora, Bianca Rus, Mihai Mitoşeru şi Cezar Ouatu au organizat-o la Sibiu pentru doi tineri frumoşi, care au crescut fără dragostea şi căldura unei familii şi care şi-au găsit totuşi drumul în viaţă prin iubirea ce şi-o poartă unul altuia. Nunta a fost cu siguranţă un vis împlinit pentru Maria şi Gheorghe, iar vedetele au uitat de toate greutăţile prin care au trecut pentru a pune la punct petrecerea.

„Visuri la cheie“ a prezentat povestea emoţionantă a unei mame care a luptat în permanenţă şi a renunţat la o carieră strălucită în handbal pentru fiica ei. Dragoş Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu şi Andrei Samoil au reuşit în numai şapte zile să transforme complet un apartament de două camere şi să aducă fericire în casa şi în sufletele celor două.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite