Forbes: Digi24, cea mai mică audienţă dintre televiziunile de ştiri. Profilul telespectatorilor postului RCS&RDS

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cosmin Prelipceanu, principalul moderator Digi24
Cosmin Prelipceanu, principalul moderator Digi24

Digi24 are cea mai mică audienţă în prime-time pe nişa televiziunilor de ştiri, dar are un public mult mai tânăr decât televiziunile concurente, potrivit unei analize publicate de Forbes.

În perioada 1 ianuarie-22 februarie 2019, Digi24 a avut o audienţă naţională în prime-time (19.00-24.00) de 73.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 10.000 de persoane faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De altfel, postul RCS&RDS înregistrează un record negativ, având cel mai mic rating pe nişta de ştiri, subliniază Forbes

Pe de altă parte, Digi24 depăşeşte toate celelalte televiziuni de ştiri în privinţa publicului tânăr, circa 7,1 fiind telespectatori cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, cifră superioară televiziunilor România TV (2,1%), Antena 3 (0,9%), Realitatea TV (2,4%) şi B1 TV (2,4%). 

Grupa 18-24 de ani are o pondere de 1,9% la Digi24, cea mai mare de pe segmentul analizat, fiind depăşită doar de TVR 1 (2,2%).

De asemenea, telespectatorii cu studii superioare sunt prezenţi în proporţie de 40,9%, cea mai mare cifră procentuală de pe nişa ştirilor. Persoanele cu studii medii deţin o cotă de 45,4%, cea mai redusă de pe segmentul analizat.

Totuşi, cea mai mare pondere a publicului Digi24 este deţinută tot de persoanele cu vârste de peste 65 de ani (36,4%), însă în acelaşi timp este cea mai redusă cifră procentuală de pe segmentul ştirilor – România TV (57,4%), Antena 3 (49%), Realitatea TV (46,2%) şi B1 TV (43,9%).

Grupa de vârstă 55-64 de ani deţine o cotă de 22,1% la Digi24, de asemenea cea mai mică de pe nişa ştirilor TV.

În prezent, Digi24 trece printr-o serie de schimbări majore ca parte dintr-o strategie de eficientizare a activităţilor. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite