Forbes: cine se uită la România TV? Profilul telespectatorilor canalului de ştiri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Pagina de Media
FOTO Pagina de Media

Mai mult de jumătate din audienţa canalului de ştiri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel naţional, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani.

Pe acest segment de public, România TV are cea mai mare cifră procentuală dintre toate televiziunile de ştiri, conform unei analize Forbes. 

În perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, audienţa medie a televiziunii România TV, în prime-time, a fost de 358.000 de telespectatori pe minut, la nivel naţional. 

Se află pe locul cinci în topul audienţei naţionale după Pro TV (1.592.000), Antena 1 (950.000), Kanal D (926.000) şi Antena 3 (382.000).

Ratingul televiziunii România TV, înregistrat în perioada amintită, este mai mic cu 61.000 de persoane faţă de cel obţinut în acelaşi interval de timp al anului 2018.

Peste jumătate din audienţa acestei televiziuni este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 57,4%. 

Cifra procentuală este cea mai mare de pe nişa televiziunilor de ştiri: Antena 3 (49%), B1 TV (43,9%), Realitatea TV (46,2%) şi Digi 24 (36,4%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani are o pondere de 24,3% din audienţa România TV. Astfel, 81,7% din audienţa acestei televiziuni este reprezentată de telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani.

Profilul telespectatorilor în prime-time

Telespectatorii cu vârste între 18 şi 34 de ani deţin o cotă de 3,4%.

În funcţie de educaţie, persoanele cu studii superioare sunt în proporţie de 20,4%, cea mai redusă cifră procentuală de pe nişa televiziunilor de ştiri. Audienţa cu studii primare are o cotă de 24,1%, cea mai ridicată de pe segmentul ştirilor TV.

Publicul feminin este reprezentat la România TV în proporţie de 51,6%, a doua cifră procentuală după Antena 3 (54,4%), conform sursei citate. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite