„Masterchef“ a dat „în clocot“: show-ul de la Pro TV a fost lider de audienţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Prepararea homarului a fost o probă dificilă pentru cei mai mulţi concureşti FOTO Pro TV
Prepararea homarului a fost o probă dificilă pentru cei mai mulţi concureşti FOTO Pro TV

Emisiunea „Masterchef“ a fost marţi seara lider de audienţă pe toate categoriile de public. „Inamicul“ principal, serialul „Suleyman Magnificul“, difuzat la Kanal D, a luat o pauză până în toamnă.

De la debutul celui de-al doilea sezon, pe 5 martie 2013, show-ul de la Pro TV a fost lider doar pe targetul comercial, dar a pierdut constant lupta cu „Suleyman Magnificul“ la nivelul publicului din mediul urban şi naţional. Marţi seara, emisiunea difuzată între 20.25 – 22.31, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, fiind urmărită în minutul de aur, la 22.28, de aproape 2 milioane şi jumătate de români.

La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a înregistrat 10 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,8%, fiind urmat de Kanal D cu 5 puncte de rating şi 9,8% cotă de piaţă (Kanal D difuzează din 6 mai un nou serial turcesc, „Iffet“).

Emisiunea „Masterchef“ a fost preferata publicului şi la nivelul întregii ţări, cu 9,3 puncte de rating şi 19,3% cotă de piaţă. Pe locul secund s-a situat postul Acasă, cu 5,2 puncte de rating şi 10,7% cota de piaţă, iar pe poziţia a treia Antena 1, cu 4,5 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, show-ul de la Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 12,5 puncte de rating şi 28,6% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 4,7 puncte de rating şi 10,7% cotă de piaţă.

În urma ediţiei de marţi seara, în competiţie au mai rămas 12 concurenţi. Bucătarii aspiranţi au avut de trecut probe dificile, precum prepararea unui homar, dar şi pregătirea unor bucăţi diverse dintr-un porc (de la muşchiuleţ la cap şi picioare).
 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite