Milioane de români stau cu ochii pe televizoare: care au fost cele mai urmărite momente legate de starea de urgenţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consumul de ştiri s-a schimbat în timpul stării de urgenţă cauzate de pandemia de coronavirus. Posturile de ştiri au înregistrat audienţe mari, iar Digi24 se află pe primul loc în  preferinţele românilor atunci când autorităţile fac anunţuri importante.

De exemplu, la anunţul de la ora 19.00 al premierului Ludovic Orban, cele mai urmărite staţii au fost Antena 1, Pro TV şi, pe locul al treilea, Digi24, potrivit Pagina de Media. 

După ce, sâmbătă, Digi24 înregistra cele mai mari audienţe din istoria staţiei, cu anunţul despre Ordonanţa militară, recordul a fost depăşit aseară. A fost cea mai urmărită staţie de ştiri, cu cifre de aproape două ori mai mari decât Antena 3.

Cifrele pe toate staţiile de ştiri au fost foarte ridicate. Astfel, la nivel naţional, peste 6,4 milioane de români s-au uitat aseară la intervenţia premierului Victor Orban, de la ora 19.00.

Cei mai mulţi la Antena 1 (1,9 milioane), la Pro TV (1,7 milioane) şi la Digi24 (850.000 de români pe post).

Audienţa Digi24 a fost de aproape două ori mai mare decât a Antenei 3 (470.000) şi mult peste România TV (505.000). 

Câţi tineri s-au uitat la fiecare post de ştiri 

La nivel comercial (18-49 de ani), pe primul loc s-a clasat Pro TV, urmat de Antena 1 şi apoi Digi24. 

Aproape un sfert din publicul Digi24 a fost din segmentul comercial: 220.000 din 850.000 de români, notează sursa citată. 

În cazul Antena 3, din totalul de 470.000 de români pe post, doar 56.000 au fost între 18 şi 49 de ani.

La România TV, din totalul de 505.000 de telespectatori, doar 62.000 au fost din publicul comercial. 

Câţi români au urmărit noile măsuri anunţate de ministrul de Interne Marcel Velea

Raed Arafat (Secretar de stat) şi Marcel Vela (Ministru de Interne) au detaliat noile măsuri de siguranţă pentru populaţie din ordonaţa militară 3. Conferinţa a început la ora 22.00.

Pe durata acesteia, peste două milioane de români au urmărit anunţul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.

Digi24 a fost din nou pe poziţia a treia, cu o medie de 675.000 de români în faţa televizoarelor. A fost şi de această dată cea mai urmărită staţie de ştiri la distanţă de Antena 3 (440.000) şi de România TV (350.000).

La nivel urban, top 3 a rămas neschimbat, iar la nivel comercial, tinerii au preferat în ordine Antena 1 (468.000 de mii de telespectatori), Pro TV (448.000) şi Digi24 (210.000). 

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite