Motivele pentru care Digi 24 închide toate staţiile locale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Toate cele opt studiouri regionale Digi 24 se vor închide
Toate cele opt studiouri regionale Digi 24 se vor închide

RCS & RDS a explicat motivul pentru care staţiile locale Digi 24 au fost închise, precizând că va derula un proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media.

După ce s-a aflat că mai mulţi membrii ai echipei Digi 24, printre care realizatorul Tudor Muşat, reporteri, editori şi producători, au încheiat colaborarea cu televiziunea, RCS & RDS a anunţat şi închiderea studiourilor locale. În prezent, Digi 24 deţine opt studiouri regionale în Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Timişoara.

Compania a pus schimbarea pe seama unui proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media începând din luna februarie. Mai exact, se doreşte extinderea reţelei de corespondenţi locali din ţară, de la 12 la 18 echipe, şi consolidarea redacţiei centrale a postului Digi 24.

„Pentru a optimiza utilizarea resurselor în divizia media, compania va demara procedurile privind renunţarea la licenţele audiovizuale ale studiourilor regionale şi va creşte nivelul de dotare a echipelor de corespondenţi. În urma proiectului de eficientizare, reţeaua de corespondenţi se va mări de la 12 la 18 echipe, care vor acoperi actualitatea din mai multe judeţe învecinate. În acelaşi timp, redacţia centrală Digi 24 va viza integrarea în echipa de la Bucureşti a jurnaliştilor şi a personalul tehnic şi de producţie din studiourile regionale. În ultimii ani, piaţa media şi comportamentul de consum al publicului telespectator s-au modificat semnificativ, o parte din public migrând spre conţinuturile difuzate online sau multi-platformă. Site-urile televiziunilor sau site-urile de ştiri atrag tot mai mulţi vizitatori, ceea ce conduce la scăderea audienţei altor canale. Conţinuturile difuzate online oferă nu numai informaţie de interes naţional şi internaţional, ci şi actualitate din proximitate (regiune, localitate)“, a transmis postul într-un comunicat. 

De asemenea, conducerea companiei a efectuat o analiză a eficienţei activităţii redacţiei centrale Digi 24, a reţelei de studiouri regionale şi a performanţelor actualei forme de organizare a activităţii media:

„Din această analiză a rezultat că este necesară o regândire a modelului de business în divizia de media, pentru a ţine pasul cu exigenţele şi nevoile publicului şi pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu şi lung“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite