Pagina de Media: De cine ar putea fi cumpărată compania-mamă a Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Pro TV
FOTO Pro TV

Două companii internaţionale ar fi în discuţii să cumpere Central European Media Enterprises (CME), grupul care deţine şi Pro TV, pentru preluarea operaţiunile din România dar şi din celelalte patru ţări în care este prezentă, scrie Pagina de Media.

Astfel, cele două companii care ar fi intrat pe lista scurtă a celor de la CME sunt Discovery (prezentă deja în România) şi un fond de investiţii, PPF Group, potrivit Pagina de Media.  

Informaţia a fost publicată de portalul CEETV, care citează un site din Cehia - Hlidaci. De asemenea, pe lângă cele două companii, Discovery şi PPF Group, de CME ar fi interesat şi Ronald Lauder, fondatorul CME şi acţionar în companie (cu un procent minoritar), mai notează sursa citată. 

Discovery, companie americană, este prezentă în România prin mai multe televiziuni, Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Travel Channel sau Eurosport.

PPF Group este o companie cu sediul în Olanda, fondată în 1991 de omul de afaceri Petr Kellner, considerat cel mai bogat om de afaceri din Cehia. PPF administrează investiţii în zona de finanţe, retail, asigurări, bănci şi imobiliare. Totuşi, compania a tatonat de-a lungul anilor şi zona de media şi chiar a mai făcut o ofertă pentru achiziţia CME. 

Amintim că CME a anunţat public, în luna martie a acestui an, că începe un amplu proces analiză, în care au fost luate în calcul mai multe variante, printre care, vânzarea companiei (în întregime sau pe bucăţi), o fuziune cu un alt partener strategic, o recapitalizare sau chiar să continue business planul pe acelaşi model, potrivit Pagina de Media

Compania CME operează 30 de televiziuni în cinci ţări, Bulgaria, Cehia, România, Slovacia şi Slovenia, iar cele mai profitabile afaceri vin din Cehia şi România. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite