Pro TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“.

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Vocea României“ a câştigat încă o dată bătălia pentru audienţe cu show-ul rival „X Factor“. În cel de-al cincilea episode al audiţiilor pe nevăzute, emisiunea de la Pro TV a fost lider de piaă la nivel naţional, urban şi comercial, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,9 milioane de români'.

Pro TV a înregistrat un rating de 10,4 şi o cotă de piaţă de 20% la nivelul întregii ţări, fiind astfel lider de audienţă. Pe locul secund, Antena 1 a înregistrat 7,1 puncte de rating şi 13,6% share, adică o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. În minutul de maximă audienţă, la 22.20, Pro TV avea peste 2,6 milioane de telespectatori.

Şi pe targetul urban „Vocea României“ a fost show-ul preferat al telespectatorilor, cu 11,4 puncte de rating şi 21,9%  share (1,1 milioane de tespectatori din oraşe, în medie pe minut), urmată de „X Factor“, cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 16% share (843.000 de telespectatori pe minut).

Confruntarea pe targetul comercial (cea mai importantă pentru posturile TV) a fost, de asemenea, câştigată de Pro TV, post care a înregistrat o audienţă dublă faţă de Antena 1 pe intervalul orar pe care cele două show-uri s-au suprapus.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite