Radio 21 a devenit oficial Virgin Radio. Ce schimbări aduce noua grilă: weekend-ul vine cu emisiunea lui Armin van Buuren

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Virgin Radio a fost lansat astăzi în România, în parteneriat cu grupul media francez Lagardere Active Radio International, care deţine şi posturile de radio Europa FM si Vibe FM.

Virgin Radio emite în România pe frecvenţele fostului post Radio 21, din care a păstrat echipa şi formatul Contemporary Hit Radio, care targhetează persoane cu vârste între 15 şi 29 de ani.

Recunoscut internaţional pentru spiritul creativ, inovator, calitatea şi umorul programelor sale, Virgin Radio emite în numeroase limbi şi formate muzicale, înregistrând 24 de milioane de ascultători în Europa, America de Nord şi Asia.

„Succesul pe care l-am înregistrat cu Virgin Radio în Franţa ne-a determinat să extindem această colaborare şi în România. Într-o piaţă statică în ultimii ani, am simţit nevoia să ne repoziţionăm şi să înfruntăm giganţii industriei radio, iar pentru a face acest lucru cea mai bună opţiune era un brand  în al cărui ADN scrie «provocare»“, spune Daniel Galinski, CEO-ul  Lagardere Active Radio International. 

„Parteneriatul de succes cu grupul Lagardere a început în Franţa în urmă cu mulţi ani, iar acum suntem încântaţi că am fost invitaţi să lansam un nou radio în România. Aşteptăm cu nerăbdare să auzim noul sunet al Virgin Radio România şi să facem cunoştinţă cu o echipa fantastică“, a declarat Ian Grace, preşedinte Virgin Radio International.

Ca parte a celebrului grup Virgin Radio Internaţional, Virgin Radio Romania beneficiază de know-how-ul şi întreaga experienţă a tuturor celorlalte staţii Virgin Radio. Postul se va adresa tinerei generaţii, mereu in cautare de nou, fie că vorbim de muzică, tehnologie sau divertisment.

„Virgin  Radio România este un post al noii generaţii şi oferă conţinutul cel mai relevant pentru tinerii României, conectându-i în acelaşi timp la tendinţele internaţionale. Le vom oferi ascultătorilor noştri o experienţă  extrardinară, insuflându-le optimism şi modelându-le felul în care gândesc. Postul va avea un sunet modern şi un spirit pozitiv, vom difuza cele mai mari hituri pop&electro internaţionale şi româneşti“, spune  Andrei Stroe, directorul de programe Virgin Radio Romania. 

Ce aduce nou grila de programe: show-ul lui Armin van Buuren se va auzi la Virgin Radio

Andrei Lacatuş (Shurubel), Bogdan Ciudoiu şi Ionuţ Bodonea rămân gazdele programului matinal care acum se numeşte „Virgin Tonic“ (fostul „Dimineaţa-n mare fel cu Bogdan şi Shurubel“), începând cu ora 06:30. 

Grila de programe este competată de emisiunile „Virgin Music“, cu Alice Tudor şi Andrei Niculae, „Virgin Drive Time“ (Andreea Remeţan), „Virgin Sessions“ (Cristi Stanciu şi DJ Rayen), „The Virgin Mix“ (DJ Andi), „Virgin Week-end breakfest“ (Camelia Chenciu), „Virgin Radio Hot 40“ (Cristi Stanciu şi Andreea Remeţan) şi „Virgin Throwback“ (Alice Tudor).

În plus, în serile de sâmbătă, de la ora 22.00, până la miezul nopţii, Armin van Buuren aduce în casele ascultătorilor Virgin Radio România celebrul show „A State of Trance“.

image

DJ Optik a părăsit postul de radio

Dj Optick (Bogdan Moldovan), care a lucrat la la Radio 21 de 20 de ani, s-a despărţit de postul unde avea o emisiune zilnică, „21 Music cu DJ Optick“, chiar înainte de transformarea în Virgin Radio. Ultima emisiune a fost chiar înainte de începerea vacanţei de iarnă, pe 23 decembrie.

„Au fost 20 de ani minunaţi, au fost 20 de ani în care am cunoscut o grămadă de oameni extraordinari şi foarte talentaţi. Vă mulţumesc tuturor celor care au fost alături de mine în această perioadă”, a spus DJ-ul, într-o înregistrare în care şi-a anunţat plecarea. 

Motivul schimbării din Radio 21, în Virgin Radio România

În documentul depus la CNA, în care se motivează necesitatea transformării postului, se arată că cum Radio 21, lansat la începutul anilor ’90, a ajuns din lider absolut de audienţă, cu 500.000 de ascultători în Bucureşti şi 1,5 milioane în urban, să numere acum mai puţin de 100.000 de ascultători în Bucureşti şi sub 500.000 în urban. 

„Demersul pentru care facem această solicitare este acela că în urma unei evoluţii dezastruoase din punctul de vedere al audienţei şi al cifrei de afaceri a postului Radio 21 din 2008 până în prezent, grupul a decis să aducă un brand internaţional în România – grupul Virgin Radio. Ne bazăm pe faptul că o experienţă similară a fost încercată la Paris cu un alt radio din grupul Lagardere, funcţionează şi sperăm să se întâmple la fel şi în România. Cedarea părţilor sociale este prevăzută pentru finalul lunii decembrie, a fost parte din înţelegerea cu grupul Virgin“, a spus Andrada Burdalescu, director general Radio 21 şi Europa FM, în şedinţa CNA, potrivit News.ro.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite