Românii, mai interesaţi de Las Fierbinţi şi bucătărie decât de politică: câţi telespectatori au urmărit dezbaterile făcute de Iohannis şi Dăncilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românii nu au renunţat la serialul de la Pro TV „Las Fierbinţi“ şi nici la show-ul culinar „Chefi la cuţite“, de la Antena 1, deşi posturile de ştiri au difuzat dezbaterile paralele dintre cei doi candidaţi la preşedinţie, Klaus Iohannis şi Viorica Dăncilă.

Marţi, 19 noiembrie, au avut loc dezbaterile paralele susţinute de Klaus Iohannis, respectiv Viorica Dăncilă.

În timp ce posturi de ştiri precum Antena 3, România TV, Digi 24, Realitatea Plus şi B1 TV au difuzat dialogurile cu presa ale celor doi candidaţi la prezidenţiale, programele de la Pro TV („Las Fierbinţi“), Antena 1 („Chefi la cuţite“) şi Kanal D („Lacrimi la marea neagră“) s-au suprapus pe un anumit interval orar. Rezultatul a fost audienţa mai mare a posturilor comerciale în detrimentul celor de ştiri, potrivit Paginademedia.ro.

De precizat este faptul că cele două intervale orare diferite au un consum TV specific. Conferinţa lui Klaus Iohannis a fost difuzată de la ora 19.00 (interval prime-time, cu o audienţă ridicată în mod normal), când generalistele aveau principalele jurnale de ştiri, notează sursa citată. 

Viorica Dăncilă a intrat în direct la ora 18.00, pe intervalul Acces (cu cifre sub Prime-Time în mod normal), când generalistele aveau emisiuni precum „Acces Direct“ şi „Ce spun românii“.  

Astfel, la nivel naţional, Klaus Iohannis a fost urmărit de aproape 2,1 milioane de români. Dezbaterea preşedintelui a început la ora 19.00, s-a întins până după ora 21.00 şi a fost difuzată de posturile de ştiri, plus TVR. Iohannis a ţinut oamenii cel mai mult pe Antena 3, post care a avut peste 660.000 de telespectatori. Au urmat, pe rând, România TV (440.000), Digi 24 (319.000), TVR 1 (251.000), Realitatea Plus (216.000) şi B1 (194.000). 

Câţi români au urmărit dezbaterea Vioricăi Dăncilă

Antena 3 a avut cele mai bune cifre cu conferinţa Vioricăi Dăncilă, pe intervalul 18.00-19.00, cu aproape 850.000 de privitori. Postul România TV a fost urmărit de mai mult de 389.000, urmând în top Digi 24 (267.000), B1 TV (162.000), Realitatea Plus (114.000). În total, 1,7 milioane de români s-au uitat la conferinţa fostului premier.

Toate posturile enumerate anterior au fost depăşite de Pro TV, care a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,7 milioane de români, Antena 1, cu mai mult de 1,4 milioane de oameni, şi Kanal D, care a fost urmărit de 1.122.000 de telespectatori. 

Câţi tineri au urmărit dezbaterile paralele susţinute de Dăncilă şi Iohannis

Pe publicul tânăr, Digi24 a fost cea mai urmărită televiziune dintre cele care au difuzat dezbaterea lui Iohannis, clasându-se pe locul cinci în topul audienţelor. Televiziunea de ştiri, deşi nu a avut niciun jurnalist invitat pentru a pune întrebări, a fost urmărită în fiecare minut de puţin peste 100.000 de persoane. Au urmat Antena 3 (67.000), TVR 1 (49.000), Realitatea Plus (31.000), România TV (30.000) şi B1 TV (22.000).

În ceea ce priveşte dialogul Vioricăi Dăncilă cu jurnaliştii, tinerii au preferat cel mai mult tot Digi24, cu 61.000 de telespectatori. Antena 3 (59.000), Realitatea Plus (22.000), România TV (15.000) au fost depăşite detaşat de Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Dezbaterile electorale au fost depăşite cu mult de Pro TV, ce a ţinut în faţa televizoarelor 235.000 de tineri, Antena 1, care a menţinut atenţia a peste 150.000 de tineri, şi Kanal D, cu 135.000 de telespectatori.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite