Românii preferă divertismentul, în vreme de pandemie: „Asia Express“, cele mai mari audienţe din istoria show-ului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Asia Express“ a înregistrat cele mai mari audienţe din istoria show-ului FOTO Antena 1
„Asia Express“ a înregistrat cele mai mari audienţe din istoria show-ului FOTO Antena 1

Ultimele audienţe arată că românii au nevoie de porţia necesară de divertisment în ciuda situaţiei de criză generată de coronavirus, „Asia Express“ înregistrând, în cea mai recentă ediţie, cele mai mari audienţe din istoria show-ului.

În perioada în care interesul major al oamenilor se îndreaptă spre ştirile legate de pandemia de coronavirus, românii sunt atraşi şi de reality show-uri,  în special de „Asia Express“, iar asta o arată ultimele cifre de audienţă publicate de Paginademedia.ro.

Mai exact, în ediţia din 1 aprilie, „Asia Express“ a avut cele mai mari audienţe din istoria show-ului, ceea ce i-a adus prima poziţie pe toate segmentele de public. Aproximativ 1,8 milioane de români au fost în faţa televizoarelor pentru „Asia Express“, în fiecare minut, ajungând la 2,2 milioane de privitori în minutul de aur, 22.38. 

De asemenea, show-ul de la Antena 1 a avut cifre duble faţă de Pro TV la oraşe şi pe publicul comercial, în timp ce Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru poziţia a doua în top, pe care au avut-o, pe rând, în funcţie de segmentul de public. 

În acelaşi interval, 20.25-22.45, Pro TV a difuzat emisiunea matrimonială „Gospodar fără pereche“ şi Ştirile Pro TV de Noapte, în timp ce la Kanal D au rulat pe post serialul turcesc „Mă numesc Zuleyha“ şi show-ul „Bravo, ai stil!“.

Astfel, la nivel naţional, pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de 1,4 milioane de telespectatori, iar a treia poziţie i-a revenit postului Pro TV, cu aproape 1,4 milioane de privitori. Au urmat în top posturile de ştiri România TV (520.000) şi Antena 3 (513.000).

La nivel urban, Antena 1 a avut 989.000 de privitori, urmând în clasament, în ordine, Kanal D, cu 646.000 de urmăritori,  Pro TV (483.000 de telespectatori), Antena 3 (356.000), respectiv România TV (259.000).

La nivel comercial, postul Intact a înregistrat o medie de peste jumătate de milion de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe locul doi, cu 225.000 de tineri. Clasamentul a fost completat de Kanal D, care a adunat 180.000 de oameni. Antena 3 a fost pe locul patru, cu 90.000 de privitori, urmat de Digi 24 (70.000). 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite