Românii au talent: câţi telespectatori a ţinut Pro TV în faţa televizoarelor cu a doua ediţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea de-a doua ediţie „Românii au talent“ a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, înregistrând cifre de două ori mai mari decât concurenţa.

Pe întreaga durată de difuzare, 20.30 – 23.07, peste 3.2 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe „Românii au talent“, iar în minutul de maximă audienţă, de la 21.43, peste 4.4 milioane de români erau pe Pro TV.

La nivel naţional, audienţa înregistrată de „Românii au talent“ a fost dublă faţă de următorul clasat, Kanal D, cu 1,6 milioane de privitori. Podiumul a fost completat de Antena 1, 675.000 de persoane urmărind filmul cu Rambo, după cum scrie Paginademedia.ro.

La nivel urban, „Românii au talent“ a atras o medie de aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce Kanal D a fost urmărit de 880.000 de orăşeni. Şi de această dată, Antena 1 a fost pe locul trei, cu doar 410.000 de privitori.

În ceea ce priveşte segmentul publicului comcercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, talent-show-ul de pe Pro TV a avut aproape un milion de telespectatori, de peste trei ori mai mult decât postul clasat pe locul doi, Kanal D (282.000 de telespectatori).

A doua ediţie a show-ului „Românii au talent“ a adus pe scenă oameni dornici să arate de ce sunt în stare. Cu un Florin Călinescu în zi de graţie, cu glume asigurate, pe scenă s-au remarcat dansatori, cântăreţi şi acrobaţi. Cele mai importante momente ale show-ului.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite