TVR a lansat un concurs de proiecte pentru programul de Revelion: ce buget de producţie este pus la bătaie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iuliana Tudor a prezentat programul difuzat de TVR la trecerea în anul 2017 FOTO TVR
Iuliana Tudor a prezentat programul difuzat de TVR la trecerea în anul 2017 FOTO TVR

Televiziunea Română a lansat un concurs de proiecte pentru programul „Revelion 2018“ adresat atât autorilor, realizatorilor şi producătorilor interni, cât şi externi, iar bugetul alocat este de câteva zeci de mii de euro.

„Societatea Română de Televiziune, consecventă misiunii sale de a fi alături de publicul telespectator în cele mai importante momente şi evenimente şi continuând tradiţia ultimilor 61 de ani, intenţionează să difuzeze, în noaptea dintre anii 2017-2018, o emisiune complexă, de tip divertisment, adresată tuturor telespectatorilor care vor să petreacă Revelionul împreună cu prietenii de acasă şi de la TVR, într-o atmosferă relaxată, de bună dispoziţie şi umor. În acelaşi timp, Televiziunea Română doreşte să îşi păstreze poziţia în top trei programe de Revelion, obţinută anul trecut“, au transmis reprezentanţii TVR, citaţi de agenţia News.ro

Postul public precizează că va aloca un buget de aproximativ 40.000 de euro pentru programul de Revelion, iar înscrierile pentru concurs se vor încheia pe data de 25 iulie, la ora 16.00. Proiectele trebuie trimise pe adresa de e-mail direcţia.programe@tvr.ro cu menţiunea „Proiect pentru emisiunea Revelion 2018“ sau depuse la Registratura TVR, rezultatele urmând a fi anunţate până pe 1 august.

Proiectele trebuie să fie concise, la obiect, de cel mult cinci pagini şi trebuie să cuprindă detalii despre format/conţinut, propuneri de prezentatori, devizul estimativ, necesarul tehnico-artistic, calendarul de producţie, datele de contact ale autorului sau ale casei de producţie şi, dacă este cazul, posibilităţile de sponsorizare.

Show-ul de divertisment va trebui să aibă o durată cuprinsă între 240 şi 300 de minute şi să se încadreze într-un buget estimativ de aproximativ 40.000 de euro. Publicul ţintă al emisiunii este reprezentat de toate categoriile de vârstă, toate grupele de venituri şi de studii. TVR pune la dispoziţie, dacă este necesar, studiourile şi alte facilităţi, în funcţie de posibilităţi şi calendarul de producţie.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite