Vocea României şi X Factor, audienţe în creştere faţă de ediţiile precedente

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pro TV şi Antena 1 au beneficiat de audienţe în creştere pe intervalele de derulare a show-urilor Vocea României şi X Factor. În schimb, Kanal D a pierdut telespctatori.

A doua rundă a duelurilor de la Vocea României a avut cifre de audienţă mult mai mari faţă de cele din ediţia precedentă, pe toate palierele de public. Astfel, la nivelul întregii ţări, Vocea României, difuzată până la miezul nopţii, a fost urmărită de peste 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu peste 100.000 mai mulţi decât săptămâna trecută. Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, Antena 1 a avut o medie de peste un milion de telespctatori, un uşor plus de 13.000 faţă de vinerea trecută, arată paginademedia.ro. Vârful de audienţă pe acest segment de public s-a înregistrat la ora 21:25 - 2.077.000 de telespectatori, rating 11,3 şi 22,9% cotă de piaţă.

Kanal D a înregistrat o scădere de 200.000 de telespctatori, beneficiind de o audienţă medie de 750.000 de telespctatori. Locul patru pentru Antena 3, cu aproape jumătate de milion de români pe post, mai scrie aceeaşi sursă citată.

La nivel urban, show-ul de la Pro TV a avut o audenţă medie de 900.000 de telespectatori, cifră apropiată de săptămâna trecută (6.000 de persoane în plus). Creştere mai mare pentru Antena 1: o medie de 610.00 de telespectatori, cu 40.000 peste vinerea trecută. Şi la oraşe, Kanal D a avut cifre sub săptămâna trecută: 365.000 de telespectatori, minus 105.000 de persoane pe minut, arată paginademedia.ro. Vârful urban pentru Vocea României a avut 1,2 milioane de telespctatori, la ora 21:28 (rating 12,8 şi 25,8% cotă de piaţă).

Pe targetul comercial, Vocea României a atins 535.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (săptămâna trecută avea 514.000). Un plus de 20.000 de telespectatori pe aces segment şi pentru Antena 1, cu un total de 333.000 de persoane. Locul trei pentru Kanal D, cu 110.00 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 184.000 vinerea trecută. Vârful comercial pentru Vocea României a fost atins la ora 21:28, 748.000 telespectatori, rating 14,8 şi 35% cotă de piaţă.

A doua rundă de dueluri de la Vocea României a pus-o pe Loredana Groza în două ipostaze foarte diferite. După ce a fost martora „unui duel, nu a unui duet“, antrenoarea a rămas înmărmurită de prestaţia concurenţilor instruiţi de Tudor Chirilă, declarând că a asistat la „o exorcizare în masă“.

Cea de-a zecea ediţie a audiţiilor cu juriu la X Factor a adus în atenţie noi poveşti emoţionante, dar şi feţe cunoscute. Irina Ichim, purtător de cuvant ARPIA, a cântat pentru fiul ei răpus de cancer, iar Alex Vasilache, solistul trupei Jukebox, a venit în concurs pentru a se face remarcat.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite