Doar că ultima mişcare a avut efecte bizare sau comice, invitaţii sau persoanele apărând blurate din cap până în picioare. Programele au cunoscut întârzieri, editorii de imagine trebuind să cenzureze totul de la tricouri la pantofi.
Un val de revoltă împotriva mărcilor de occidentale s-a stârnit în online, după ce retailerii de îmbrăcăminte s-au arătat îngrijoraţi de condiţiile de muncă ale uigurilor şi au decis să nu mai cumpere bumbac din Xinjiang.
Vedetele chineze au tăiat orice legătură cu mărcile occidentale, exprimându-şi sprijinul pentru bumbacul din Xinjiang.
Iar acum a venit rândul emisiunilor populare să se alăture boicotului, cu efecte comice sau, în unele cazuri, bizare.
De pildă, „Surorile care fac valuri”, un show de divertisment extrem de popular în China, arată acum cântăreţi, dansatori şi actori care par că plutesc pe nori din cauza pantofilor bluraţi, scrie BBC.

China blurează logo-urile brandurilor occidentale FOTO Weibo
Dar tratamentul intensiv a fost aplicat reality-show-ului Chuang 2021, unde majoritatea concurenţilor purtau haine sport occidentale, aşa că unii dintre ei au fost bluraţi din cap până în picioare.
O provocare pentru editori a fost concursul TV „Tinerii cu tine”, unde participă zeci de concurenţi, difuzat de altfel cu o întârziere de două zile, după un anunţ anterior, în care nu s-au oferit explicaţii.
Apoi telespectatorii au înţeles - peste 50 de participanţi au apărut în cadru cu logourile de pe tricouri blurate.

China blurează logo-urile brandurilor occidentale FOTO IQIYI
Campania de boicot din China a fost lansată luna trecută după ce canalele de ştiri controlate de stat şi internauţii au prezentat un comunicat publicat anul trecut de grupul suedez H&M prin care acesta anunţa că nu mai cumpără bumbac din provincia chineză majoritar uigură.
Chinezii s-au mobilizat şi au retras de pe site-urile online magazinele virtuale, iar acestea au dispărut şi de pe unele hărţi digitale.
Boicotul s-a extins şi asupra altor branduri membre ale Better Cotton Initiative (BCI) precum Nike, Adidas şi Puma.
Imaginile blurate au fost prilej de glume pe reţelele sociale, dar unii internauţi au arătat empatie faţă de editorii de imagine, un utilizator Weibo comentând: „Cred că au muncit pe rupte. Nu cred că au avut parte de prea mult somn în ultimele zile”.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
12 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
Marele Zid era una dintre "cele 7 minuni" , asta trebuie sa fie a 8-a ...
A 8-a minune a lumii este infatuara partidului comunist chinez: prin tot ceea ce fac, ei au ajuns sa se creada buricul pamantului.
Întreaga lume civilizată ar trebui să boicoteze mărfurile fabricate în China ... ??? :)))
Mare paguba. Sa faca bunurile in Europa chiar daca sunt costuri mari. Sa nu mai importe nimeni din China. Valabil si ptr Turcia si Rusia. Sa vezi cum revin la sentimente mai bune.
Toate aceste companii care fac politica extremei stângi progresiste ar trebui cenzurate, boicotate și interzise oriunde. Personal nu mai ating o sticla de coca cola din cauza extremismului blm al acestei băuturi nocive.
Vezi toate comentariile (12)