O companie aeriană, nevoită să-şi schimbe logo-ul pentru a scăpa de litera „Z”, după plângerile clienţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

O companie aeriană japoneză a anunţat că va schimba desenul de pe avioanele sale, după ce pasagerii s-au arătat preocupaţi că actualul logo sugerează că operatorul aerian sprijină invazia Rusiei în Ucraina, potrivit CNN.

Preşedintele Zipair a dezvăluit în cadrul unei conferinţe de presă că pasagerii companiei şi-au exprimat îngrijorarea în legătură cu actualul logo, sub forma literei „Z”, care este desenat pe avioane din 2018.

„Confirmăm că am primit o serie de comentarii de la clienţi în legătură cu sentimentele lor faţă de actualul desen. Suntem conştienţi că litera respectivă a apărut pe diverse canale media în întreaga lume şi că desenul poate fi perceput într-o manieră negativă. Deşi clienţii au înţeles că logo-ul nostru a fost creat în 2018, înainte de situaţia curentă, ne-au împărtăşit îngrijorările lor ca un mod de a-şi arăta sprijinul pentru companie. Preşedintele nostru este atent la sentimentele clienţilor noştri, iar citirea comentariilor venite din partea lor face parte din rutina lui”, a declarat un purtător de cuvânt al Zipair pentru CNN.

În loc să revopsească întreaga flotă de avioane, Zipair a explicat că plănuieşte să acopere coada avioanelor cu un model geometric, începând cu 18 iunie. Avioanele vor fi revopsite apoi, pe rând, începând din decembrie 2022, până în primăvara anului viitor.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite