Mama copilului, Madhu Kumar, a creat un coş de cumpărături pe website-ul Walmart, însă nu a mai finalizat comanda. Câteva zile mai târziu, aceasta a primit mail-uri că mobila va fi livrată acasă şi şi-a întrebat soţul şi cei doi copii: „Cine a comandat aceste lucruri?”, scrie NBC New York.
În final, familia şi-a dat seama că cel mai mic copil, Ayaansh, era cel care făcuse comanda de pe telefonul mamei deoarece el mai butona telefonul femeii.
Părinţii copilului au discutat cu compania şi aceasta a acceptat returul mobilierului şi a returnat suma de bani.
Cei doi părinţi spun că după această întâmplare îşi vor activa funcţia de recunoaştere facială a telefonului, pentru a nu se mai trezi cu alte comenzi surpriză de la magazinele online.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
5 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
Indienii au bagat scuza asta ca sa scape de comanda. Asa sunt astia "seriosi" gramada.
ce trebuie motiv ca să refuzi marfa prin curier? nu iti convine si gata, nu o primesti
:) Se vede ca esti urs polar. Poti sa nu primesti marfa dar banii ti-au disparut din cont in momentul in care ai facut comanda.
păi noi la Polul Nord magnetic - începem cu deschiderea coletului la livrare şi apoi scoatem bănuţu de la ciorap dacă produsul comandat e conform cu poza
:) OK, corect, daca asa se procedeaza la voi nu mai am nimic de comentat.