Dacia Duster Adventure, ediţie specială la Geneva

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dacia Duster Adventure
Dacia Duster Adventure

Alături de Logan MCV, Dacia a lansat azi la Geneva şi o versiune limitată a Duster. Aceasta este mai degrabă o echipare specială care va costa cât versiunea de vârf a modelului, adică aproximativ 16.500 euro (cu TVA).

Noua serie limitată Duster Aventure adaugă elemente de outdoor care fac diferenţa, creând un look absolut original: rampă de proiectoare, scuturi de protecţie faţă şi spate, mască neagră pentru faruri, săgeţi de culoare roşie care semnalizează inelele de remorcare şi zonele de poziţionare a cricului, apărătoare de noroi pe care este marcat Duster. Stripping-urile exterioare dau un plus de personalitate vehiculului şi amintesc de competiţiile auto în cadrul cărora Duster s-a remarcat. Pornind de la versiunea Ambiance, această serie limitată este disponibilă în 2 nuanţe, Blanc Glacier şi Noir Nacré. Calandrul este de un negru strălucitor, la fel carcasele oglinzilor retrovizoare şi jantele de oţel de 16 inch. Geamurile fumurii conferă sobrietate şi protecţie împotriva razelor U.V, orbirii, căldurii… Spaţiul interior şi confortul care au contribuit la succesul Duster se regăsesc şi la seria limitată. Cusăturile de pe tapiţerie sunt albe, iar pe scaune sunt motive de tip busolă cu inscripţia Duster. Consola centrală, de un negru strălucitor, se asortează cu designul exterior iar conturul aeratoarelor, centrul volanului şi mânerele portierelor – toate pe alb, reamintesc nuanţele acestei serii limitate. Seria limitată Duster Aventure este disponibilă în versiunile 4x2 şi 4x4. Modelul este echipat cu GPS Garmin semi-integrat în tabloul de bord. Acest GPS mobil este dotat cu hărţile rutiere a 45 de ţări europene. Duster Aventure este echipat cu faruri de ceaţă şi o rampă de proiectoare detaşabilă pe pavilion care oferă un plus de vizibilitate în orice circumstanţă. „Cu Noul Logan MCV şi Duster Aventure, Dacia continuă să-şi afirme strategia şi să surprindă lumea automobilului. Strategia mărcii reuneşte simplitatea şi generozitatea: ambele modele oferă mai multe echipamente şi un design foarte reuşit, la un preţ specific Dacia. Această strategie a fost legitimată până acum de peste 2 300 000 de clienţi,” ne-a declarat Arnaud Deboeuf, Director al Programului Entry.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite