FOTO Noul BMW Seria 5

0
Publicat:
Ultima actualizare:
bmw seria 5 facelift

A venit vremea ca BMW Seria 5 să primească o infuzie de prospeţime. La nivel exterior evoluţia este evidentă, la interior noutăţile sunt, dar puţin mai discrete. Noi salutăm faptul că Seria 5 a păstrat butonul de start/stop pe planşa de bord şi nu a migrat pe tunelul median.

Noutăţile noului BMW Seria 5

Grila BMW a crescut în dimensiuni şi acum coboară mai mult spre spoiler. Este încadrată de un contur dintr-o singură bucată.

Conturul mai subţire al farurilor oferă o intepretare nou, modernă, a designului consacrat BMW. Dispuse una lângă cealaltă, două surse de lumini de zi în formă U sau, opţional, în formă L creează o grafică precisă şi modernă. Noile faruri LED complete, care includ lumina de viraje adaptivă, faza lungă BMW Selective Beam cu efect antiorbire, cu tehnologie matrix, şi asistentul de fază lungă sunt oferite opţional. BMW Laserlight sunt de asemenea disponibile opţional acum pentru toate variantele BMW Seria 5. La ambele variante opţionale de faruri, luminile de zi îndeplinesc şi rolul de semnalizatoare. Muchiile negre şi noua grafică L asigură un impact vizual marcant pentru stopurile noului BMW Seria 5. Stopurile şi luminile de frână sunt integrate într-un ansamblu comun, care acum formează un singur grup optic cu lentile externe tridimensionale proeminente. Indiferent de linia de echipare şi motorul specificat, toate modelele noului BMW Seria 5 au finisaje trapezoidale ale evacuărilor.

GALERIE FOTO

Displayul central de 10,25 inch (26,04 cm / standard) sau 12,3 inch (31,24 cm / opţional), butoanele cu design nou de pe consola centrală şi volanul sport îmbrăcat în piele (disponibil standard), cu butoane multifuncţionale revizuite, evidenţiază interiorul foarte rafinat. Echiparea standard a noilor BMW Seria 5 Sedan şi BMW Seria 5 Touring include acum şi control automat al climatizării, cu două zone de reglaje în faţă.

Noile completări ale listei de opţiuni includ scaune M multifuncţionale, cu tetieră integrată (până acum rezervate pentru M5) cu o gamă largă de reglaje, noi benzi decorative pentru interior şi tapiţerie a scaunelor cu decoraţiuni Sensatec perforate.

Din toamna anului 2020, tehnologia BMW eDrive de ultimă generaţie va fi combinată cu un motor pe benzină, cu patru cilindri, pentru a alimenta nu numai noile BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan, ci şi noile BMW 530e Touring şi BMW 530e xDrive Touring. Motorul pe benzină va produce o putere maximă de 135 kW/184 CP, în timp ce motorul electric dezvoltă 80 kW/109 CP. Puterea maximă a sistemului este de 118 kW/252 şi poate urca pentru intervale scurte de timp la un maxim de 215 kW/292 CP cu ajutorul funcţiei XtraBoost. Autonomia electrică este de 58-62 de kilometri pentru noul BMW 530e Touring şi de 53-56 de kilometri pentru noul BMW 530e xDrive Touring. Atât în versiunea cu tracţiune spate, cât şi în versiunea cu tracţiune integrală, modelul 530e Sedan accelerează la 100 km/h

Apariţia noului BMW 545e xDrive Sedan în toamna anului 2020 va extinde selecţia de variante plug-in hybrid. La acest model, motorul electric de 80 kW/109 CP este combinat cu un propulsor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, care generează 210 kW/286 CP, rezultând o putere totală de 290 kW/394 CP şi un cuplu impresionant de 600 Nm. Noul BMW 545e xDrive Sedan oferă o autonomie electrică de 54-57 de kilometri.  Noul BMW 545e xDrive Sedan spritnează la 100 km/h în numai 4.7 secunde.

Serviciul digital BMW eDrive Zone este disponibil standard la toate modelele plug-in hybrid. Această funcţie unică trece automat automobilul în modul de funcţionare full electric când acesta intră într-o "zonă verde".

Tehnologie mild hybrid 48V pentru toate motoarele cu patru şi cu şase cilindri

Tehnologia mild hybrid, introdusă în premieră la modelele BMW 520d şi BMW 520d xDrive în toamna anului 2019, va oferi acum performanţe îmbunătăţite cu consum de combustibil mai mic şi confort îmbunătăţit la condus pentru toate variantele de motorizări cu patru şi cu şase cilindri ale noului BMW Seria 5. Montarea unui generator 48V foarte puternic şi a unei baterii suplimentare permite un nivel foarte ridicat de generare de energie la frânare şi de stocare. Această energie poate fi folosită atât pentru alimentarea sistemului electric 12V, cât şi pentru a uşura sarcina asupra motorului termic şi a-i oferi un plus de putere.

Generatorul-starter produce un impuls electric care oferă instantaneu un supliment de 8 kW/11 CP, adăugând un plus de dinamism atât la demaraj, cât şi la accelerare în mişcare. De asemenea, un generator-starter puternic creşte şi eficienţa prin asistarea motorului atunci când se rulează la viteze constante şi prin îmbunătăţirea confortului atunci când sunt utilizare funcţiile Auto Start-Stop şi coasting. La deccelerare, atunci când automobilul se apropie de o intersecţie sau o coloană de maşini, de exemplu, la viteze mai mici de 15 km/h motorul cu ardere internă se opreşte automat. În regim de coasting, la viteze între 25 şi 160 km/h, motorul  este de asemenea oprit automat. Funcţionarea în modul costing este disponibilă atât în modul ECO PRO, cât şi în modul COMFORT, la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleraţie, motorul este decuplat de la transmisie şi oprit.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite