Auto

articolul anterior articolul urmator

GTS este cel mai sportiv Porsche Macan

0
17 Dec 2019 09:32:43
Autor: Adevărul Auto

Porsche completează seria Macan cu un model deosebit de sportiv. Noul Macan GTS se lansează cu un motor puternic, şasiu orientat spre performanţă, design caracteristic şi echipament îmbunătăţit.

Motorul V6 biturbo de 2,9 litri oferă 280 kW (380 CP) - o creştere de 15 kW (20 CP) în comparaţie cu modelul precedent. Cu noua transmisie cu dublu ambreiaj PDK adaptată şi pachetul opţional Sport Chrono, Macan GTS poate accelera de la zero la 100 km / h în 4,7 secunde, cu trei zecimi de secundă mai repede decât înainte şi atinge o viteză maximă de 261 km /h.
 
Abrevierea GTS vine de la „Gran Turismo Sport”. Sistemul activ de control al amortizării Porsche Active Suspension Management (PASM) a fost special reglat. Garda la sol a fost, de asemenea, coborâtă cu 15 milimetri. Suspensia adaptivă cu aer este disponibilă opţional, reducând garda la sol cu încă 10 milimetri. Echipat standard cu jante RS Spyder Design de 20 inci şi frâne de fontă de dimensiuni generoase (360 x 36 milimetri în faţă, 330 x 22 milimetri în spate), noul Macan GTS impresionează prin agilitatea şi manevrabilitatea specifică unei maşini sport veritabile. Opţional, deceleraţia poate fi îmbunătăţită cu ajutorul frânelor Porsche Surface Coated Brake (PSCB) - discuri cu acoperire din carbură de tungsten sau a discurilor ceramice de frână ,Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Un motor V6 de 2,9 litri se află în centrul experienţei acustice. Dispunerea turbo centrală, cu două turbocompresoare în interiorul V al motorului, permite o reacţie directă deosebită. Cuplul maxim de 520 Nm (plus 20 Nm) este disponibil de la 1.750 la 5.000 rpm. Cel mai sportiv model Macan consumă 9,6 litri de combustibil la 100 de kilometri. A fost dezvoltat şi un sistem de evacuare special care oferă şi un soundtrack mult mai sportiv.
Noul Macan GTS subliniază statutul său sportiv excepţional şi din punct de vedere vizual. Bara faţă şi secţiunea frontală sunt caracterizate de elemente vopsite în negru - o caracteristică distinctivă a tuturor modelelor Porsche GTS. Farurile LED cu sistem de lumină dinamică Porsche (PDLS) şi luminile de spate tridimensionale, cu bară de lumină LED sunt de asemenea într-o nuanţă întunecată. Farurile LED pot fi comandate, opţional, în negru cu PDLS Plus. Garda redusă cu 15 milimetri, roţile de 20 inci RS Spyder Design cu negru lucios satin, etrierele de frână roşii şi benzile decorative în negru lucios, subliniază, de asemenea, aspectul de înaltă performanţă. Culoarea neagră marchează şi accentele din spate: aici, difuzorul şi dopurile de siguranţă ale sistemului de evacuare sport standard sunt vopsite în această culoare.
Scaunele sport exclusiv GTS şi materiale premium
Materiale de înaltă calitate, Alcantara se regăseşte pe zonele mediene ale scaunelor, pe cotiere şi de pe panourile din uşi, iar ornamentele de aluminiu accentuează aerul sportiv. Volanul sport multifuncţional, cu marginea din piele netedă şi cu padele pentru schimbarea vitezelor este disponibil în echiparea standard, la fel şi scaunele sport, exclusiv proiectate pentru GTS, cu reglare pe opt căi şi susţinere laterală pronunţată. Pentru GTS tapiţeria de piele poate fi comandată în două nuanţe:  Carmine Red sau Crayon, cu elemente suplimentare din Alcantara şi accente de culoare, sistemul BOSE Surround Sound şi noul suport pentru smartphone cu funcţie de încărcare prin inducţie se numără printre numeroasele opţiuni de personalizare. De asemenea, controlul adaptiv al vitezei, inclusiv Traffic Jam Assist, Park Assist cu camera cu vedere din spate şi Surround View, un parbriz încălzit şi un ionizator, disponibile de asemenea opţional, cresc siguranţa şi confortul.
Noul Macan GTS este disponibil la comandă acum. În România, preţurile pornesc de la 80.354,75 de euro, inclusiv TVA şi cu echipamente specifice ţării.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii