Jurnal de bord #CarsAndRoads – Ziua 7

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cars&Roads Ziua 7

Nu am vorbit despre ziua a şasea din #CarsAndRoads by Michelin? A fost o zi liberă, liberă de condus. Aşa că am profitat din plin de ospitalitatea oferită de Theodora Golf Club.

În a şasea zi mi-am permis luxul de a face ochi pe la ora 8, şi nu la 6... ca în fiecare dimineaţă. Şi până să ajungă soarele sus şi să devină prea aprig... eram deja în zona driving range pentru o lecţie de golf. Nu s-a exersat mult, preţ de vreo două ore... şi acum, la două zile, sunt grupe musculare puţin ofensate de zelul meu.

Cars&Roads Ziua 7

În altă ordine de idei,  Theodora Golf Club este un loc superb. Un resort curat, cu o atenţie acordată spaţiilor verzi impresionantă, personal amabil, o bucătărie suficient de talentată de a transforma tot ce e notat în meniu în bucate gustoase. Pe scurt – cel mai mare resort de golf din România. Terenul de golf se se întinde pe 56 ha cu 18 parcursuri în lungime totală de 6.518 m, numără 4 parcursuri par 3, 10 parcursuri par 4, 3 parcursuri par 5 şi 1 parcurs par 6.

Cars&Roads Ziua 7

Traseul de ieri ne-a găsit la volanul unui Hyundai Tucson. Un familist uşor intimidat de superbul traseu care a inclus şi secţiunea pe care se desfăşoară etapa de viteză în coastă de la Straja.

La prânz am poposit la Transilvania Cincşor... de vizitat!!!

Cars&Roads Ziua 7

Despre Hyundai Tucson HEV 1.6 T-GDI 6AT 4x4 LUXURY

Păi de unde să apuc această maşină... În primul rând apreciez curajul coreenilor de a oferi altceva la capitolul design. La capitolul design... limita este creativitatea, problema apare la materializare. Din fericire pentru Hyundai, consider că au reuşit rarisima performanţă de a oferi o maşină cu o imagine de mâine care reuşeşte să fie funcţională cu posibilităţile tehnice de astăzi. În acelaşi timp, salut generozitatea de a oferi creativitate pe un model de volum, Tucson este un SUV compact care ar trebui să convingă mulţi clienţi... şi se pare că deja o face.

Cars&Roads Ziua 7

Este o maşină de familie, sau cel puţin aşa am perceput-o eu. Spaţioasă, portbagaj de 616 litri, suspensie confortabilă... Porneşti maşina... din start este selectat modul ECO. Este onestă, nu încearcă să pară altceva decât este, un model care ştie să te ducă din punctul A în B în confort. Vrei sport... am auzit că i30 N este un hot hatch senzaţional... cu alte cuvinte caută sportivitatea la alt departament.

Mi-aş fi dorit şi un mod de rulare ”Normal”, ai opţiunea de a rula ”ECO” sau ”Sport”. Şi aş înscrie cutia de viteze la nişte cursuri de ”creştere a încrederii în sine”, cam timidă, ezitantă...

Foto - Ciprian Mihai / Bogdan Paraschiv

Partenerii aventurii #CarsAndRoads by Michelin  - MOL România, Nokia Mobile, Server Config, SYNLAB România.

Cars&Roads Ziua 7
Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite