Mazda3 a fost prezentată în toată lumea

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mazda a lansat noua Mazda3 hatchback astăzi în mai multe locaţii de pe glob. Sute de jurnalişti au participat la o serie de evenimente memorabile, care au avut loc simultan în cinci locaţii care includ trei oraşe europene.

Londra, Istanbul şi Sankt Petersburg au fost alese (împreună cu New York şi Melbourne) pentru caracterul lor plin de viaţă şi stil, care oglindeşte caracteristicile noii compacte cu cinci uşi. Cel mai bine vândut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generaţii de automobile, care prezintă linia de design “Kodo – sufletul mişcării” şi o gamă completă de tehnologii SKYACTIV care sfidează convenţionalul. Noua Mazda3 se alătură astfel modelelor premiate Mazda CX-5, lansat în 2012, şi Mazda6.

Reprezentând motoare, transmisii, caroserii şi şasiuri uşoare, tehnologia SKYACTIV a fost dezvoltată de Mazda de la zero pentru a constitui baza vehiculelor ultra-eficiente. A ajutat de asemenea Mazda să revină din punct de vedere al business-ului: îmbunătăţirile aduse prin inovaţia SKYACTIV au crescut considerabil eficienţa proceselor de producţie şi de dezvoltare.

“Totul este incitant la noua Mazda3, de la felul cum arată şi cum se simte până la performanţele dinamice, feedback-ul rapid, fiabilitatea şi costurile de operare”, declară Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe. “Deja avem aşteptări mari în ceea ce priveşte succesul vânzărilor acestui model, dar cred că s-ar putea să ne surprindă chiar şi pe noi.”

Noua compactă, care reprezintă aproximativ o treime din vânzările Mazda la nivel internaţional, este un element vital al planurilor companiei. Deja Mazda se gândeşte că va ridica din nou ştacheta pentru acest segment cheie de autoturisme după ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 până în prezent peste 130 de premii. Pe lângă design-ul KODO, noua Mazda3 prezintă un interior complet refăcut pentru un confort maxim şi o ergonomie optimă. Compania oferă chiar şi un concept de conectivitate ataşat vehiculului pentru noul model. Acesta integrează printre altele AhaTM radio, fiind unul dintre primele modele de clasă C din segment, care permit conectivitatea online a pasagerilor.

Noua Mazda3 este, de asemenea, cel mai nou model dezvoltat în concordanţă cu strategia Sustainable Zoom-Zoom prin care Mazda doreşte să construiască autovehicule economice şi sigure care sunt însă impresionant de plăcut de condus. În concluzie, modelul include       i-stop, cel mai rapid sistem start-stop din lume, şi i-ELOOP, sistemul de frânare regenerativă de la Mazda. Performanţa este impresionantă mulţumită noilor motorizări şi transmisii. Având în vedere un număr de alte inovaţii SKYACTIV adaptate la pachetul Mazda3, care dispune şi de o manevrabilitate pe măsură, modelul ar trebui să fie unul dintre cele mai sigure compacte disponibile când va fi pus în vânzare în Europa în această toamnă.

image
Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite