Auto

articolul anterior articolul urmator

Mercedes-Benz a prezentat cel mai accesbil SUV din gamă, EQA - noul model 100% electric FOTO

4
20 Jan 2021 14:53:30
Autor: Lizeta Oprea
Mercedes-Benz EQA. FOTO Media Daimler
Mercedes-Benz EQA. FOTO Media Daimler

Mercedes-Benz a prezentat miercuri noul model entry-level din universul 100% electric al autoturismelor Mercedes-EQ, noul EQA.

EQA este noul model entry-level din universul 100% electric al autoturismelor Mercedes-EQ. Designul electro-estetic reprezintă filosofia de Lux Progresiv a brandului Mercedes-EQ.

Noul EQA este construit în Rastatt (Germania) şi Beijing (China). Sistemele de baterii pentru EQA sunt furnizate de uzina Accumotive din Kamenz, subsidiară Meredes-Benz. Uzina de baterii din Jawor, Polonia, este pregătită pentru producerea de baterii pentru modelele compacte Mercedes-EQ. Începând cu primăvara anului 2021, SUV-ul electric va fi disponibil pe pieţele din Europa.

Autoturismul dispune de funcţii Mercedes-Benz precum ENERGIZING Comfort sau MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Noul EQA este un membru al familiei de autoturisme compacte Mercedes-Benz, fiind totodată înrudit cu GLA. 

EQA dispune de toate caracteristicile aparte ale GLA-ului, îmbinate cu un sistem de propulsie electric, eficient.

Electro-estetica design-ului subliniază Luxul Progresiv

EQA dispune de o grilă a radiatorului integrată într-un panou negru cu o stea centrată, elemente specifice Mercedes-EQ. Un alt element din universul Mercedes-EQ îl reprezintă benzile luminoase marcante din faţă şi spate. O bandă orizontală din fibră optică conectează luminile de zi şi farurile full-LED, asigurând astfel un nivel ridicat de recognoscibilitate, atât ziua cât şi noaptea. Interiorul farurilor se bucură de un nivel înalt de calitate, precizie şi atenţie la detalii: accente albastre în interiorul faturilor consolidează semnnătura luminoasă a Mercedes-EQ. Farurile LED din spate se îmbină perfect cu banza luminoasă LED, accentuând astfel impresia de amploare în partea din spate a EQA-ului. De asemenea, plăcuţa de înmatriculare a fost mutată pe bara de protecţie. Acest model dispune exclusiv de jante dintr-un aliaj uşor, cu un design bi sau tricolor, de până la 20 de inch, cu accente decorative rose-gold sau albastre.

În funcţie de echiparea aleasă, autovehiculul se poate încadra la „Valori minime CO2/Consum” sau la „Valori Maxime CO2/Consum”.

Modelul EQA 250 va fi disponibil în Germania la preţuri de la 47.540 euro. Pe baza preţului net de listă de 39.950 de euro, clienţii pot beneficia de bonusul de mediu de 6000 de euro oferit de guvernul federal şi de 3000 de euro de la Mercedes-Benz în calitate de producător.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

Tudor Miclovan
20.01.2021, 15:10:51

L-am vazut si eu deja pe netcarshow impreuna cu o fisa tehnica. Design-ul e ameliorat, dar parca tot intr-o directie gresita. Toti au grija sa le faca gheboase la spate de parca ar conta pentru Cx, cand e stiut de la cursurile de dinamica fluidelor ca nu conteaza spatele unei masini pentru aerodinamica ci doar bordul de atac, recte botul. Ma rog, asa le-a iesit poate ii da stabilitate si aderenta, daca e facut meserias pe langa evacuare. Arata mai bine cu luminile aprinse si noaptea, ca ziua i se vede capota aia neinspirat decupata si rupta de calandru. Bordul e tot acea tableta sculata din linia domoala ce curge sub parbriz, asa ca mai avem de rabdat pana trece curentul asta prost ca si moda barbilor talibane la barbati. Acum vreo 25 de ani era moda bocancilor soldatesti la femei, asa ca e normal: periodic omenirea decade in barbarie. Bataia pestelui e pe autonomie. Ca la cuplu si viteza, daca tot nu atinge bangul sonic, parca e tot aia. Ar merge un test pe relief romanesc la ceas de ger, ca sa vedem cat iti papa din autonomie incalzirea si cum se comporta sistemele de asistenta in teren. Insa mai dureaza pana diseara cu testul, cand mergem sa ne culcam obositi de la juramantul lui Biden. Tot aici ar fi util sa stim daca poti sa ii impingi o incarcare cu statie de putere dupa 275 kWh, ca sa nu dormi in el pana dimineata si sa scapi in juma de ora ca la Soul. In rest e minunat. Mi-as lua. Macheta. De pus in baie. Pe pian.

-8 (10 voturi)
BYBY BYBYKU
21.01.2021, 02:12:13

din cursul de mecanica fluidelor ar fi trebuit sa sti ca turbulentele de aer generate de forma spatelui la o viteza sau alta genereaza stabilitatea masinii, mai ales la viteze mari si-n curbe. Autorul textului ar fi trebuit sa mentioneze si autonomia masinii la atare viteza si spatiu parcurs, sau ar fi stricat reclama si pretul mentinand.

bovis.
20.01.2021, 18:14:52

Gazetar idi daca tot mentionezi in mo ma-tii ca e cel mai accesibil zi ba bo si pretul.

+1 (3 voturi)
bovis.
20.01.2021, 19:11:32

Asa vezi ca se poate.

Modifică Setările