Mercedes-Benz România se pregăteşte să devină Electric Only în următorii ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mercedes-EQ Pop-Up Store
Mercedes-EQ Pop-Up Store

Urmărind strategia de mobilitate electrică a brandului la nivel global, compania va oferi o alternativă electrică fiecărui segment din gama sa până în 2025, urmând să lanseze variante noi electrice la fiecare jumătate de an până atunci.

„Industria automobilelor trece prin cea mai mare transformare din acest secol. La 135 de ani după ce Mercedes-Benz a inventat automobilul, compania se reinventează pentru a fi pregătită pentru viitor,” a spus Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România, prezentă la Mercedes-EQ Pop-Up Store în Piaţa Victoriei din Bucureşti. 

Ea a evidenţiat dorinţa brandului de a oferi clienţilor experienţe unice, făcând în acelaşi timp produsele Mercedes-Benz dezirabile şi aducându-le mai aproape de public. „Ne dorim ca luxul să fie o parte din viaţa de zi cu zi a clienţilor noştri,” a notat aceasta.

În cadrul unei conferinţe de presă susţinută astăzi, Amanda Zhang a pus accent pe tranziţia care a început deja în cadrul Mercedes-Benz şi pe viitorul sustenabil pe care compania doreşte să-l ofere. Ţinta ambiţioasă a brandului pe plan local este de a avea un share de autovehicule electrice şi plug-in hybrid (xEV) de până la 50% până în 2025.

Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România
Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România

„Ne dorim un viitor mai sustenabil, iar pentru asta ne reducem amprenta de carbon nu numai în cazul modelelor noi de autovehicule pe care le vindem, ci şi în ce priveşte întregul lanţ de aprovizionare. Noul EQS de la Mercedes-EQ, de exemplu, este produs fără emisii de carbon şi va fi lansat oficial în România zilele următoare.”

Pe piaţa din România, două din zece autoturisme Mercedes-Benz sunt electrificate, fiind fie complet electrice, fie plug-in hybrid. Directorul de vânzări al Mercedes-Benz România, Radu Mocanu, a subliniat momentul bun: „Programul local Rabla de subvenţionare a contribuit cu siguranţă la impulsionarea tranziţiei către electrificare. Suntem ţara din Europa cu unul dintre cele mai avantajoase programe de acest fel.”

„Avem produsele, cu ingineria, tehnologia şi confortul tipice unui Mercedes-Benz. În oferta pentru clienţii noştri avem şi o soluţie de încărcare: anul acesta, prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu ENGIE Romania, fiecare autoturism electric cumpărat vine la pachet cu o staţie de încărcare gratuită. Asigurăm prin acest parteneriat şi instalarea acestei staţii, astfel încât clienţii noştri să se bucurie de o tranziţie uşoară spre mobilitatea electrică,” a mai declarat Radu Mocanu.

Radu Mocanu - Directorul de vânzări al Mercedes-Benz România
Radu Mocanu - Directorul de vânzări al Mercedes-Benz România

În prezent, portofoliul de produse Mercedes-Benz conţine nouă modele plug-in hybrid, acoperind aproape toate segmentele – de la compact cars precum A-Class sau B-Class, până la limuzina etalon S-Class. În plus, cele trei modele complet electrice disponibile pentru comandă sunt EQC, primul autoturism Mercedes-EQ, EQA şi noul EQS.

Mercedes-Benz se aşteaptă ca până la finalul anului viitor, după ce alte patru modele electrice vor fi lansate, una din patru autoturisme să fie electrificate. EQB, EQE şi două modele EQS – o variantă SUV şi o variantă Mercedes-AMG – vor fi disponibile în 2022. Toate acestea au fost prezentate în această lună la salonul IAA de la München, alături de Mercedes-Maybach EQS, care va deveni etalonul în segmentul high-luxury.

„Alături de dealeri şi partenerii noştri, suntem pregătiţi să accelerăm procesul de electrificare al produselor noastre şi la nivel local. Datoria noastră, a tuturor, este să convingem clienţii noştri să facă trecerea la produse electrice. De aceea am adus Mercedes-EQ Pop-Up Store în inima Bucureştiului – pentru a arăta lumii cum putem transforma această strategie a noastră în realitate,” a concluzionat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz.

La Mercedes-EQ Pop-Up Store, vizitatorii au şansa să descopere universul electric al Mercedes-Benz printr-o serie de activităţi şi evenimente speciale. Modele electrice precum EQA, EQC şi EQV sunt expuse în zona dedicată din Piaţa Victoriei şi pot fi cunoscute în cele mai mici detalii de către vizitatori.

Deschiderea Mercedes-EQ Pop-Up Store a fost posibilă alături de dealerii autorizaţi Mercedes-Benz: Autoklass Group şi Ţiriac Auto. Instalaţia temporară va fi deschisă publicului zilnic între orele 10 şi 20 (22 vineri şi sâmbătă) până pe 14 octombrie.

MB popoup store
Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite