Porsche Inter Auto deschide showroom de lux în plină criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Centrul auto reprezintă o investiție de 15 milioane euro.
Centrul auto reprezintă o investiție de 15 milioane euro.

Porsche Inter Auto România a anunțat că a finalizat construcţia unui centru auto în Bucureşti, zona Pipera, dedicat mărcilor de lux ale Concernului Volkswagen – Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini.

Situat în zona Pipera, București, centrul auto reprezintă o investiție de 15 milioane EUR și are o suprafață construită de 10.000 metri pătrați. Acesta are o suprafaţă de 10.000 mp construiţi, pe un teren de 50.000 mp.

"Vom avea în curând ocazia să punem la dispoziţia clienţilor noştri un showroom exclusivist, dotat la cele mai înalte standarde, cu adevărat reprezentativ pentru mărcile de top ale Concernului Volkswagen", spune Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania. "Este o investiţie complexă şi de durată, pe care ne bucurăm să o finalizăm într-o perioadă în care piaţa auto are încă mult de recuperat, dar are o evoluţie bună pe segmentul de lux".

Deschiderea noului centru auto, dedicat exclusiv mărcilor de lux, este planificată pentru primul trimestru al anului viitor şi va determina o regrupare a spaţiului de expunere şi vânzare deţinut de companie în partea de nord a capitalei.

Astfel, mărcile de volum ale Grupului Volkswagen vor fi expuse în cadrul dealership-ului Porsche Bucureşti Nord, în timp ce Audi şi Porsche vor fi reprezentate, alături de Bentley şi Lamborghini, în noul spaţiu. Acesta va cuprinde şi un showroom de autoturisme rulate de lux, comercializate prin Weltauto, dar şi parcări extinse şi ateliere de service dedicate mărcilor respective.

"Noua organizare a mărcilor reflectă mai bine segmentarea portofoliului nostru, acordând, de exemplu, un spaţiu de expunere adecvat tuturor modelelor Audi sau modelelor Porsche care urmează să se lanseze anul viitor - Cayman şi Macan", explică Dana Cortina. "Odată cu apariţia modelului Macan, care are şanse să devină un best-seller, preconizăm că, până în 2015, volumul de automobile marca Porsche vândute se va dubla, aşa încât am considerat că vom avea nevoie de expunere şi prezentare extinsă atât pentru acestea, cât şi pentru celelalte mărci de lux ale grupului."

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite