Auto

articolul anterior articolul urmator

VIDEO: PREMIERĂ – Tot ce trebuie să ştii despre noua Dacia Spring

10
15 Oct 2020 19:35:52
Autor: Adevărul Auto

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, şi se pare că va provoca aceeaşi revoluţie şi în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.


Primul model electric Dacia este unul urban, un vehicul de clasă mică. Un micro SUV electric pentru jugla urbană, asta va aduce Dacia pe piaţă. Vorbim despre un model de 3.73 metri lungime, cu o lăţime de 1.62 metri (fără a lua în calcul oglinzile laterale) şi o înălţime de 1.51 metri. La toate acestea mai adăugăm o gardă la sol de 150 mm.

Un vehicul urban care va oferi loc pentru patru adulţi, un portbagaj de 300 litri care se poate transforma într-un volum de încărcare de 600 litri prin rabatarea banchetei spate. Locurile faţă se laudă cu spaţii de depozitare care însumează 23,1 litri, pasagerii spate trebuind să se mulţumească doar cu buzunare din spătarele scaunelor faţă.

Echiparea standard va include direcţie asistată electric, închidere centralizată, patru geamuri electrice. Tabloul de bord va include un display de 3.5 inch încadrat de cele două ceasuri. Oglinzi reglabile electric, aer condiţionat cu reglaj manual, sistemul multimedia şi roata de rezervă de dimensiuni normale vor fi pe lista de opţiuni.

Disponibil ca opţiune, sistemul Media Nav dispune de un display de 7 inch şi include navigaţie, DAB radio, Apple CarPlay şi Android Auto, bluetooth, USB, recunoaştere vocală via smartphone.

Toate informaţiile despre noul model Dacia Spring pot fi citite pe ADEVARUL AUTO.

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

10 Comentarii

eu doar constat
15.10.2020, 21:38:20

Deci, pentru a avea tot timpul la indemana o masina Dacia electrica, trebuie sa-ti cumperi doua, ca una s-o folosesti 150-170 km, dupa care s-o schimbi cu cealalta, iar pe prima s-o pui la incarcat doua zile, pana se descarca a doua. Misto masina!

-2 (6 voturi)
Stefan din Nord
16.10.2020, 08:05:36

Atunci ia-ti o Tesla cu 50 000 de dolari .

+2 (6 voturi)
Ionel Marcu
16.10.2020, 10:09:48

Frumușică, deși mică și cu autonomia și mai mică! Bună pentru mers la serviciu, dar nu în București, că poți rămâne pe drum după ce bateriile îmbătrânesc doi-trei ani și scade autonomia la jumătate.

+1 (1 vot)
IonIon Codreanu
16.10.2020, 13:56:48

Este MAȘINĂ DE ORAȘ! Excelentă pentru asta! Desigur, în România nu s-a auzit de așa concept: ”mașină de oraș”. La noi trebuie să fie bună la toate, eventual să poți și ara cu ea sau tăia lemne...

+3 (3 voturi)
eu doar constat
16.10.2020, 21:15:02

Hai, mai oameni buni, ce masina de oras electrica face fata in Bucuresti, unde stai intr-un ambuteiaj zeci de minute pe km.? Sau intelegeti masina de oras, masina de mers la servicu, la MALL sau la piata, cateva sute de metri de acasa? In "Orasul"Bucuresti, aceasta masina cu autonomie nominala de 200 de km, consuma precum un taxi, la care taxometrul merge si cand sta la stopuri si in ambuteiaje. Bateria se descara nu la 200 km( sau aproape), ci sub 100 de km..

-2 (2 voturi)

Vezi toate comentariile (10)

Modifică Setările