Primele Ford Store din România aduc linia premium Vignale

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ford store VIGNALE

Ford România a lansat vineri primele două FordStore din ţara noastră. Cele două FordStore sunt situate în Bucureşti, mai precis la dealerii Business Development Team şi Ţiriac Auto.

Procesul de implementare a FordStore din Europa este în plină desfăşurare. Până la sfârşitul anului 2015, Ford estimează că va avea peste 200 de FordStore în toate pieţele europene, dintre care două sunt situate în România.

FordStore este cel mai nou concept de showroom Ford, care îşi propune să ofere clienţilor o experienţă unică de cumparare, fiind organizat pe diverse „zone” care oferă un mediu prietenos ce creează o dinamică pozitivă între client şi consilierul de vânzări. Procesul de cumpărare va fi transformat astfel într-o experienţă consecventă şi convingătoare a mărcii Ford.

„Suntem fericiţi şi mândri în acelaşi timp să lansăm astăzi primele două FordStore în România, împreună cu dealerii noştri Business Development Team şi Tiriac Auto Bucureşti. În locaţiile noastre FordStore, clienţii pot găsi întreaga gamă de produse şi servicii Ford, inclusiv Commercial Vehicle Centre, Business Centre şi Certified Pre-Owned. Totodată, modele precum Ford Mustang si Ford Vignale vor fi comandate şi livrate exclusiv de către cele două FordStore”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.

FordStore este o destinaţie de „retail” plăcută şi relaxantă, care îi face să se simtă mândri atât pe proprietarii de vehicule Ford, dar şi pe distribuitorii Ford. Un element esenţial al strategiei FordStore este ceea ce Ford denumeşte drept Experienţa Vignale.

Vignale reprezintă semnătura Ford pentru un produs premium şi o experienţă personalizată, definită prin trei elemente cheie: servicii personalizate, valoarea timpului şi măiestrie în execuţie.

Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienţei Vignale şi în curând vor urma şi alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuţie în privinţa design-ului şi calităţii materialelor folosite atât la exteriorul, cât şi la interiorul vehiculului.

“Prin Vignale oferim servicii personalizate, adaptându-ne în mod constant la nevoile clientului, începând cu primul pas pe care acesta îl face într-un FordStore şi pe tot parcursul experienţei sale alături de Ford. Ne dorim ca acesta să se simtă special din primul moment în care intră pe uşă”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.

Fiecare FordStore are un Lounge Vignale, o zonă dedicată şi exclusivă pentru clienţii Vignale. Lounge-ul Vignale este un spaţiu semi-privat unde clienţii pot experimenta în voie serviciile personalizate Vignale.

Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistenţa unui „Relationship Manager”, un om dedicat exclusiv relaţiei cu clientul, deoarece pentru clientul Vignale timpul este preţios, iar experienţele de calitate reprezintă o prioritate.

În plus, clienţii Vignale pot apela consultanţii Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistenţă suplimentară. Interacţiunile cu clienţii reprezintă o prioritate, fie că este vorba de răspunsul la o întrebare tehnică, stabilirea unei vizite într-o locaţie FordStore, soluţionarea unei probleme a unui client sau programarea unei operaţiuni service.

Ford intenţionează să extindă la 500 de locaţii reţeaua europeană a FordStore, iar în România alte două dealership-uri vor fi transformate în locaţii FordStore anul viitor.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite