Renault Megane RS Trophy-R stabileşte un nou record pe circuitul de la Suzuka

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Renault MEGANE R.S. TROPHY-R stabileşte un nou rezultat de referinţă de 2’25’’454 (cu 3s mai puţin faţă de recordul anterior) pe celebrul circuit Suzuka din Japonia, după timpul record obţinut pe Nürburgring Nordschleife şi la Spa-Francorchamps în cadrul Zilelor R.S..

Megane RS Este un succes important în Japonia, ţară care are o comunitate de aproximativ 10.000 de fani TROPHY-R şi Renault Sport în general. La sfârşitul lunii septembrie 2019, Japonia a devenit prima piaţă mondială Renault Sport pentru gama RS, în faţa Germaniei şi a Franţei, şi a treia piaţă pentru Megane RS, chiar dacă versiunea TROPHY nu era încă lansată.

În aşteptarea versiunii TROPHY-R, testele de dezvoltare au fost efectuate la începutul anului pe circuitul Suzuka pentru a satisface cât mai bine aşteptările specifice ale fanilor japonezi.

Megane R.S. Trophy-R este cea mai recentă versiune a unui model, deja legendar, de serie cu tracţiune faţă, lansat acum 15 ani, care stabileşte noi recorduri în categorie şi continuă pasiunea şi performanţa celor de la Renault Sport. Noul Megane R.S. Trophy-R este cea mai eficientă maşină de producţie construită vreodată de Renault. 

Comparat cu Megane R.S. TROPHY, Renault Megane R.S. Trophy-R este echipat cu motorul de 300 CP, însă îşi datorează câştigul de performanţă reducerii de masă (până la 130 kg), aerodinamicii îmbunătăţite şi evoluţiei şasiului, care oferă acum mai multă stabilitate. 

Modelul a fost lansat sub forma unei serii limitate de 500 de exemple numerotate. Trophy-R este cea mai performantă versiune în gama Megane R.S. şi este deosebit de populară în Japonia: peste 50 de exemplare au fost deja rezervate de Renault Japonia (şi vor fi livrate proprietarilor lor în prima jumătate a anului 2020).

Imagine indisponibilă
Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite