Românii au pus la vânzare pe Internet mai multe maşini de peste 10.000 euro în 2014

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Anul 2014 a fost unul care a marcat o uşoară creştere a pieţei auto FOTO wall-street.ro
Anul 2014 a fost unul care a marcat o uşoară creştere a pieţei auto FOTO wall-street.ro

Autovit.ro, cel mai mare site de anunţuri pentru maşini din România, cu peste 60.000 de anunţuri în orice moment, a înregistrat anul trecut un număr în creştere de oferte cu autoturisme la un preţ peste 10.000 euro comparativ cu 2013.

Preţul a fost şi în 2014 elementul cel mai important pentru românii care au căutat o maşină second-hand. Cu toate acestea, numărul de maşini care au costat peste 5.000 euro a înregistrat o creştere, iar cele care au fost mai ieftine de acest prag au scăzut. Chiar şi cu această schimbare, maşinile ieftine reprezintă jumătate din numărul de anunţuri cu maşini.

Volkswagen conduce detaşat clasamentul mărcilor, Opel este pe locul secund, la fel ca şi în statisticile oficiale privind reînmatriculările, în timp ce BMW este pe locul trei şi fiindcă mulţi dintre cei care îşi iau maşini noi ale mărcii bavareze le vând relativ repede pentru a-şi lua un alt model nou al mărcii. Ford şi Audi completează top 5 care reprezintă aproape şase din zece maşini de pe Autovit.ro.

Citeşte pe wall-street.ro articolul complet 

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite