Auto

articolul anterior articolul urmator

Test Drive BMW 840i Gran Coupé - Mai aproape de 5 sau de 7?

1
10 Aug 2021 16:16:56
Autor: Adevărul Auto

În gama BMW, întrebarea de mai sus poate fi una firească – este versiunea Gran Coupé a Seriei 8 poziţionată mai aproape de confortul din Seria 7 sau de polivalenţa din Seria 5. Am testat versiunea 840i pentru a afla.

Îmi amintesc foarte bine discuţiile de acum câţiva ani cu inginerii BMW despre vechea Seria 6, ieşită din producţie în 2018 şi despre planurile BMW de a înlocui acel model cu unul mai sportiv, cu un spirit mai dinamic şi chiar mai plăcut de condus. 

Practic, tot ceea ce auzisem atunci, aveam să descopăr începând cu 2018, când bavarezii au lansat noua Seria 8, iniţial cu o caroserie de Coupé, apoi de Cabriolet şi ulterior de Grand Coupé, versiunea cu patru portiere. Încă de la primele imagini era clar că la nivel vizual, Seria 8 era una dintre cele mai impresionante maşini pe care le poţi vedea pe stradă, lucrurile fiind neschimbate şi acum, pentru că nu ai cum să nu-ţi lipeşti imediat ochii de superbele forme ale caroseriei, alungită precum o picătură de apă. 

Capota lungă, geamurile fără ramă şi partea puternic plonjată din spate sunt un deliciu al fanilor de caroserii coupé, chiar dacă aici vorbim despre o versiune cu patru portiere. Însă, inevitabil, mi-am pus întrebarea – de ce Seria 8 şi nu 7 sau 5? Care sunt diferenţele. 

 

Testul complet, cu galerie foto, poate fi citit pe ADEVARULAUTO.RO 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

John McClane
10.08.2021, 17:40:39

Este o masina tarzie, o galeata de tehnologie turnata dupa ora inchiderii, o optiune pentru Johnny Englesh in ultimul film, cand desfide electricele. Designul nu are nici proportii sport de la seria 4, nici eleganta grosolana de la seria 7. Interioarele lor sunt facute la strung, cu eterna tableta la mijloc care rupe linia unui bord si asa confuz si depasit. Pentru interioare si bord varu' Porsche e un bun exemplu, sau poate il tin curelele sa ia de la Bentley. Ideea nu calitatea. Marca cocalarului roman este strivita de cutume puturoase ce merg pana la I4. Lipsa de imaginatie, curaj si bazarea pe devotamentul neconditionat al fanilor. Mercedes a iesit din linia de design a lui S Klasse si a facut-o cu un curaj nebun, din care a plecat curajul si a ramas doar nebunia, ca aia numai limuzina nu e. Iar aici nu sunt departe. BMW parca se incapataneaza sa devina de nisa. In fata asaltului Tesla cu care incearca o bara-bara ei o fac pe-a conservatori gen Jaguar, ca si aia s-au dat pe brazda, dar prost. Pana si RR a scos niste accente inepte, dar sa nu ne intindem... Masina e greoaie, desueta, un furnal, care topeste benzina din tot putul. Optimizarile se bat cu puterea, dar pare prea energofag sa scoti un sprint, pe care Tesla il face cu o mana la spate. Linia electrica a lui Tacan zambeste si ea pe sub mustata. In fine, pentru cunoscatori sau pentru cei care cunosc un cunoscator, merge. In rest mi se pare ca si cum ai incerca sa vinzi un Zenit cu film intr-un magazin plin cu DSLR-uri. Pana la urma il dai. Nu stiu daca pe bani...

+7 (7 voturi)
Modifică Setările