Test Drive Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La volanul celei de a treia generaţii Dacia Logan. Nu am acoperit mulţi kilometri, un test de prim contact, dar suficient pentru a înţelege dacă vorbim despre o revoluţie sau nu. Să detaliem.

GALERIE FOTO

Maşina arată bine, iar creşterea în dimensiuni generată de adoptarea platformei CMF-B, cea pe care sunt construite şi noile generaţii Renault Clio, Captur sau Nissan Juke, aduce designului un plus de prestanţă. Plusul la nivelul ecartamentului de 3,6 cm pe faţă şi 3,2 cm pe spate contribuie şi vizual la un sedan mai bine ”aşezat” pe drum.

Cu excepţia înălţimii care este mai mică cu 16 mm decât la vechea generaţie, toate dimensiunile au crescut, inclusiv ampatamentul cu 14 mm.

Ceea ce se traduce printr-un interior mai spaţios nu doar pe hârtie. Spaţiul interior este sensibil mai mare, iar pe bancheta spate am avut loc pentru o călătorie comodă, chiar dacă scaunul faţă era reglat după dimensiunile mele, undeva la 1,88 metri înălţime. Suficient loc şi pentru a folosi măsuţa rabatabilă montată pe spătarul scaunelor faţă. O dotare care se va regăsi doar pe modelele Logan. Noul Logan poate găzdui trei adulţi pe bancheta spate oferind mai mult spaţiu şi confort decât a doua generaţie.

Adoptarea noii platforme a adus multe schimbări, dar în acelaşi timp s-a dorit conservarea identităţii Dacia, şi nu migrarea spre ceea ce oferă Clio, spre exemplu. Poziţia la volan este uşor înaltă, nu deranjant, unele persoane vor aprecia acest detaliu pentru că îţi oferă un plus de vizibilitate în trafic. Deşi o persoană înaltă, spaţiu de la creştet până la plafon a rămas mai mare de o palmă.

Testul complet cu noua generaţie Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT poate fi citit pe ADEVARUL AUTO

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite