Maşina arată bine, iar creşterea în dimensiuni generată de adoptarea platformei CMF-B, cea pe care sunt construite şi noile generaţii Renault Clio, Captur sau Nissan Juke, aduce designului un plus de prestanţă. Plusul la nivelul ecartamentului de 3,6 cm pe faţă şi 3,2 cm pe spate contribuie şi vizual la un sedan mai bine ”aşezat” pe drum.
Cu excepţia înălţimii care este mai mică cu 16 mm decât la vechea generaţie, toate dimensiunile au crescut, inclusiv ampatamentul cu 14 mm.
Ceea ce se traduce printr-un interior mai spaţios nu doar pe hârtie. Spaţiul interior este sensibil mai mare, iar pe bancheta spate am avut loc pentru o călătorie comodă, chiar dacă scaunul faţă era reglat după dimensiunile mele, undeva la 1,88 metri înălţime. Suficient loc şi pentru a folosi măsuţa rabatabilă montată pe spătarul scaunelor faţă. O dotare care se va regăsi doar pe modelele Logan. Noul Logan poate găzdui trei adulţi pe bancheta spate oferind mai mult spaţiu şi confort decât a doua generaţie.
Adoptarea noii platforme a adus multe schimbări, dar în acelaşi timp s-a dorit conservarea identităţii Dacia, şi nu migrarea spre ceea ce oferă Clio, spre exemplu. Poziţia la volan este uşor înaltă, nu deranjant, unele persoane vor aprecia acest detaliu pentru că îţi oferă un plus de vizibilitate în trafic. Deşi o persoană înaltă, spaţiu de la creştet până la plafon a rămas mai mare de o palmă.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
15 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
." Deşi o persoană înaltă, spaţiu de la creştet până la plafon a rămas mai mare de o palmă." Ce rost are?Ajuta la aerodinamicitate respectiv consumul e mai bun?Sau s-au gandit sa le vanda si in tarile nordice?
Nu cumva e vorba de cutia robotizata?
nişte troace
3 centimetri ... 14 milimetri ... da' ce mult a crescut spatiu' interior ... si confortu' aferent, categoric ... si vai de capu' autorului ...
Sa vedem si preturile. Daca francezii vor creste pretul asa cum au facut cu Sandero deja, nu cred ca o sa fie multi amatori pentru Loganul cel nou. Mai ales ca Loganul si Sandero (cu exceptia numita Stepway) se vor face exclusiv in Maroc deci vor fi o "Dacie" doar cu numele, in rest neavand treaba cu Romania.
Vezi toate comentariile (15)