Auto

articolul anterior articolul urmator

Test Drive Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT

15
23 Nov 2020 09:30:50
Autor: Adevărul Auto
Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT
Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT

La volanul celei de a treia generaţii Dacia Logan. Nu am acoperit mulţi kilometri, un test de prim contact, dar suficient pentru a înţelege dacă vorbim despre o revoluţie sau nu. Să detaliem.

GALERIE FOTO

Maşina arată bine, iar creşterea în dimensiuni generată de adoptarea platformei CMF-B, cea pe care sunt construite şi noile generaţii Renault Clio, Captur sau Nissan Juke, aduce designului un plus de prestanţă. Plusul la nivelul ecartamentului de 3,6 cm pe faţă şi 3,2 cm pe spate contribuie şi vizual la un sedan mai bine ”aşezat” pe drum.

Cu excepţia înălţimii care este mai mică cu 16 mm decât la vechea generaţie, toate dimensiunile au crescut, inclusiv ampatamentul cu 14 mm.

Ceea ce se traduce printr-un interior mai spaţios nu doar pe hârtie. Spaţiul interior este sensibil mai mare, iar pe bancheta spate am avut loc pentru o călătorie comodă, chiar dacă scaunul faţă era reglat după dimensiunile mele, undeva la 1,88 metri înălţime. Suficient loc şi pentru a folosi măsuţa rabatabilă montată pe spătarul scaunelor faţă. O dotare care se va regăsi doar pe modelele Logan. Noul Logan poate găzdui trei adulţi pe bancheta spate oferind mai mult spaţiu şi confort decât a doua generaţie.

Adoptarea noii platforme a adus multe schimbări, dar în acelaşi timp s-a dorit conservarea identităţii Dacia, şi nu migrarea spre ceea ce oferă Clio, spre exemplu. Poziţia la volan este uşor înaltă, nu deranjant, unele persoane vor aprecia acest detaliu pentru că îţi oferă un plus de vizibilitate în trafic. Deşi o persoană înaltă, spaţiu de la creştet până la plafon a rămas mai mare de o palmă.

Testul complet cu noua generaţie Dacia Logan Comfort TCe 90 CVT poate fi citit pe ADEVARUL AUTO

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

15 Comentarii

Anonymustransylvanus
23.11.2020, 10:03:40

." Deşi o persoană înaltă, spaţiu de la creştet până la plafon a rămas mai mare de o palmă." Ce rost are?Ajuta la aerodinamicitate respectiv consumul e mai bun?Sau s-au gandit sa le vanda si in tarile nordice?

-2 (2 voturi)
Ludwig
23.11.2020, 10:58:17

Nu cumva e vorba de cutia robotizata?

+1 (1 vot)
gigione delaDJ
23.11.2020, 12:14:28

nişte troace

-12 (12 voturi)
florin bala
23.11.2020, 11:50:55

3 centimetri ... 14 milimetri ... da' ce mult a crescut spatiu' interior ... si confortu' aferent, categoric ... si vai de capu' autorului ...

-4 (8 voturi)
Omul UnOm
23.11.2020, 15:26:54

Sa vedem si preturile. Daca francezii vor creste pretul asa cum au facut cu Sandero deja, nu cred ca o sa fie multi amatori pentru Loganul cel nou. Mai ales ca Loganul si Sandero (cu exceptia numita Stepway) se vor face exclusiv in Maroc deci vor fi o "Dacie" doar cu numele, in rest neavand treaba cu Romania.

-1 (3 voturi)

Vezi toate comentariile (15)

Modifică Setările