Auto

articolul anterior articolul urmator

Test Drive Opel Mokka-e

0
2 Apr 2021 14:29:55
Autor: Adevărul Auto
Opel Mokka-e
Opel Mokka-e

Astăzi vă dăm întâlnire cu Opel Mokka atât online cât şi în print, în paginile Weekend Adevărul. Pe hârtie puteţi citi impresiile despre versiunea GS Line cu propulsor 1.2 Turbo, iar aici vrem să vorbim despre versiunea electrică Opel Mokka-e.

Îl consider primul nou model Opel lansat după ce constructorul german a devenit parte a grupului PSA, iar mai nou a gigantului Stellantis. Modelul este construit pe platforma CMP(Common Modular Platform) EMP1 – baza pentru modelele subcompacte şi compacte ale grupului olandez. O platformă care a fost dezvoltată şi cu gândul la electrificare, prin urmare reprezintă ADN-ul pentru: noul Citroen C4, DS3 Crossback, Peugeot 208 şi e-208, Peugeot 2008 şi e-2008, Opel Corsa şi Corsa-e şi evident Opel Mokka şi Mokka-e.

Mokka este primul model Opel care a afişează noile elementele estetice care vor defini imaginea constructorului german. Vorbesc despre Opel Vizor – să-i spunem noua faţă a modelelor Opel, una inspirată de partea frontală a legendarului Opel Manta, dar care a evoluat pentru a permite integrarea tuturor senzorilor care vor permite în viitor introducerea la bordul modelelor Opel de funcţii tot mai avansate pentru condusul autonom.  Şi pentru a nu avea o parte frontală neorganizată, s-a născut Opel Design Compass, un concept estetic care îşi care ca element central noua siglă Opel Blitz. Dincolo de toate aceste concepte teoretice despre estică, avem o maşină simpatică, cu o parte frontală care are un coctail interesant de agresivitate şi parfum de concept car, de viitor... dar care în viaţa reală are şi mici limitări.

Primul contact cu Opel Mokka-e s-a realizat pe o ninsoare aprigă, fapt ce ne-a permis să remarcăm un detaliu interesant, partea frontală se încarcă repede cu zăpadă. Lipsa propulsorului termic se simte, nu mai există o sursă de căldură, iar zăpada se tot acumulează. Un detaliu care vă poate califica pentru un avertisment/ amendă... pe drumurile publice. Iar în cazul rulării noapte în condiţii de ninsoare... periodic va trebui să opriţi pentru a curăţa farurile.

Citeste testul complet, cu galerie foto extinsă, pe ADEVARUL AUTO.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările