Volvo a înregistrat o creştere a vânzărilor peste media pieţei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentantul oficial şi unic importator Volvo Car pe piaţa autohtonă, anunţă rezultate în vânzări peste media de creştere a pieţei auto.

Performanţa Euro Inter Trade Corporation (EIT) a fost influenţată activ de schimbările prin care a trecut Volvo Car Corporation de-a lungul anilor, iar din 2015 beneficiază de momentul extraordinar al mărcii, cu evoluţie a vânzărilor datorată lansării noii gamei de modele. Odată cu apariţia noului Volvo XC90, marca şi-a asumat o poziţionare clară în segmentul premium cu obiective cantitative în continuă dezvoltare.

În primele 5 luni ale acestui an, EIT înregistrează o creştere de 36.7% a vânzărilor de autoturisme în România, rezultat ce poziţionează compania peste media de creştere a vânzarilor în piaţa auto totală - care inseamnă doar 29.34% (sursa: buletin APIA). Segmentul SUV premium este cel relevant pentru Volvo Cars, modelele XC90, XC60 împreună cu noul lansat XC40 reprezentând sursa de creştere.

Identificăm continuu noi oportunităţi de a ne dezvolta perfomanţele şi, cel mai important, de a continua să depăşim aşteptările clienţilor noştri. Întărim astfel poziţia EIT în segmentul premium şi percepţia asupra autoturismelor marca Volvo pe piaţa din România”, a declarat Ionuţ Lupu, Director Executiv al EIT Corporation.

Interesul pentru noua gamă de SUV-uri ale mărcii Volvo este certificat de numeroasele premii internaţionale câştigate în prima parte a acestui an, cele mai importante fiind cele acordate modelelor Volvo XC60 – Maşina Anului în Lume şi Volvo XC40 – Maşina Anului în Europa.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite