Creşteri semnificative la comenzile online de mâncare în timpul Campionatului Mondial: care au fost preferinţele românilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campionatul Mondial de Fotbal 2018 a crescut numărul comenzilor online de mâncare. Astfel, circa 62% din totalul comenzilor au fost înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor.

Conform datelor Foodpanda, în topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională, sandwich-uri, mâncare libaneză şi preparate ale bucătăriei italieneşti.

Suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat şi băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus şi băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea şi apa plată şi minerală.

Suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei, iar cea mai mare comandă s-a ridicat la 704 lei. Aceasta a fost făcută din Bucureşti şi a conţinut opt sortimente de pizza şi apă minerală.

„În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulţi dintre clienţii foodpanda preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.

Cele mai multe comenzi au fost făcute în prima zi a Campionatului Mondial, pe 14 iunie. De asemenea, pe toată durata calificărilor pentru turneul final, până pe 28 iunie, s-a menţinut un număr ridicat al comenzilor. Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel între 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.

Bucătărie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite