Cămăşile făcute la comandă, un nou trend. Răzvan Vâlceanu, fostul şef al Bitdefender, vrea să vândă cămăşi de 100.000 de euro în primul an

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Răzvan Vâlceanu, alături de Irina Stoicescu, la misiunea Start-Up difuzată pe wall-street.ro
Răzvan Vâlceanu, alături de Irina Stoicescu, la misiunea Start-Up difuzată pe wall-street.ro

Răzvan Vâlceanu, fostul şef al Bitdefender, şi partenera sa de business, Irina Stoicescu, vor sa vândă cămăşi realizate la comanda în valoare de 100.000 de euro în primul an de la lansarea brandului, în septembrie anul acesta.

„Cand lucram in multinationala ajunsesem sa imi fac haine pe comanda si am constatat ca nu sunt singurul care are aceasta nevoie. Iar acum incercam sa oferim si altora ce am invatat singuri, pentru ca in ultimii doi ani am citit foarte mult despre aceste domeniu", a declarat Razvan Valceanu, in cadrul Start-Up Wall-Street, emisiune moderata de Claudiu Vrinceanu.

Investitia in brandul de camasi „Razvan Valceanu" a inceput in urma cu doi ani, iar pana acum cei doi antreprenori au alocat in jur de aproximativ 40.000 de euro. De asemenea, in urmatoarea perioada vor mai investi circa 20.000 de euro.

Camasile sunt fabricate la Targu-Magurele, si, deocamdata, pot fi cumparate din showroom-ul din Bucuresti, din zona Pietei Domenii. Materialele utilizate sunt furnizate de catre producatorul italian Canclini.

Din momentul lansarii din septembrie si pana acum, cea mai scumpa camasa vanduta a fost de 400 euro. De asemenea, cele mai ieftine camasi au preturi de 4-500 de lei.

Citeşte continuarea şi urmăreşte video-interviul pe wall-street.ro

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite