Afacerea simplă şi inedită care îi aduce unei antreprenoare milioane de dolari: femeia a oferit şi sfaturi importante pentru cei care vor să fie independenţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mamă a trei copii, antreprenoarea Emma McNeilly, din Australia, a creat literalmente o afacere de milioane de dolari din prosoape de bucătărie şi şorţuri pe care imprimă lucrările de artă ale unor şcolari.

Originară din Sydney, femeia a fondat compania Expressions, în anul 2000, şi foloseşte opere de artă create de şcolari pentru a le imprima pe prosoape de bucătărie, şorţuri şi genţi. 

Femeia colaborează cu numeroase şcoli şi centre comunitare care, cu ajutorul companiei sale, ajung să strângă fondurile necesare pentru creşterea şi educarea copiilor, scrie Daily Mail. 

Emma McNeilly spune că afacerea reprezintă un câştig pentru toţi cei implicaţi. „Proiectele sunt uşor de rulat; organizaţiile generează sume valoroase, părinţii adoră produsele, iar copiii adoră să-şi vadă propriile lucrări de artă printate“, explică antreprenoarea. 

„Scopul este ca toţi cei implicaţi să se bucure de proiect şi să rămână cu amintiri preţioase“, adaugă femeia. 

De la lansarea afacerii, Emma McNeilly şi-a crescut clientela de la 100 la 1000 de şcoli şi centre de învăţământ, iar acum vinde produse în valoare de peste de un milion de dolari în fiecare an. 

image

Emma McNeilly, alături de copiii ei FOTO Daily Mail/Emma McNeilly

„Şcolile reprezintă 80% din clientelă, peste 1000 ne încredinţează în fiecare an îndrăgitele lucrări de artă ale elevilor, fie că vorbim de şcoli din marile oraşe sau cele aflate în localităţi mai mici. Sunt pasionată de furnizarea de produse unice şi creative pentru şcoli, centre de îngrijire a copiilor şi grupuri comunitare, care pot fi utilizate la rândul lor pentru a ajuta la creşterea fondurilor necesare funcţionării acestora“, a declarat antreprenoarea.  

image

FOTO Daily Mail/Emma McNeilly

Sfaturile antreprenoarei pentru o afacere de succes 

1. Implicaţi-vă întotdeauna 100% pentru a avea un departament de relaţii cu clienţii de calitate şi acordaţi o atenţie deosebită pentru detalii. Uneori lucrurile mici contează cu adevărat, iar lucrurile mici, făcute cum trebuie sunt cele care fac diferenţa între tine şi competitorii tăi. 

2. Când vine timpul să angajaţi oameni, alegeţi-i pe cei care sunt mai buni la ceva decât sunteţi chiar dumneavoastră, apoi lăsaţi-i să-şi facă treaba. 

3. Învăţaţi să delegaţi sarcini. Este o adevărată provocare, mi-a trebuit mulţi ani să renunţ la a face totul de una singură, dar pentru a permite afacerii dvs. să crească şi să vă bucuraţi de viaţa dvs., trebuie să învăţaţi să predaţi o parte din volumul de lucru, având grijă să selectaţi un personal profesionist. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite