Stil de viaţă

articolul anterior articolul urmator

Cantitatea contează: porţii ideale pentru cele mai consumate 8 alimente

0
27 Mar 2020 16:22:08
Autor: Silvia Rădan

Când ţii o dietă, tinzi să acorzi mai multă atenţie numărului de calorii şi nu cantităţii consumate. Câteodată ai tendinţa să reduci porţia de mâncare, dar dacă produsul este dietetic te gândeşti că o farfurie în plus nu-ţi face rău. Ei, aici poţi greşi. Chiar şi mâncarea sănătoasă îţi poate perturba dieta dacă nu ştii să-ţi dozezi cantităţile. Vă dezvăluim toate secretele porţiilor ideale pentru alimentele consumate frecvent.

Cereale integrale
Pentru majoritatea cerealelor, dimensiunea porţiei recomandate este o ceaşcă şi nu o farfurie. Iar unii nutriţionişti ne sfătuiesc să folosim chiar ¾ din ceaşcă. Dacă obişnuieşti să-ţi torni cerealele direct în farfurie, de regulă, vei creşte volumul porţiei de două sau chiar de trei ori.  
 
Piept de pui
Proteinele din carnea slabă sunt foarte sănătoase. Puiul este aproape întotdeauna prezent în dietele pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, dacă îl vei adăuga zilnic în meniu şi în cantităţi mai mari decât cele recomandate, rişti să nu ajungi la rezultatul dorit. Potrivit nutriţioniştilor o porţie de piept de pui trebuie să cântărească 80-100 de grame (aproximativ dimensiunea unei palme).
 
Citeşte continuarea articolului, aici!
Citeşte şi:
Horoscop rune cu Mihai Voropchievici. Viaţa celor născuţi în zodia Balanţă se poate schimba radical
Dieta rapidă a lui Dr. Oz te scapă de 10 kilograme în cel mai scurt timp

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii