Foarte puţine persoane au răbdare să stea la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mai mulţi bani sunt chiar mai puţin răbdătoare.
Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, ceea ce se referă la cât de multă importanţă acordă preţului produsului.
De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la preţuri - cei care au mai puţini bani de cheltuit - sunt mai dispuşi să aştepte la rând chiar şi atunci când acesta este într-o continuă creştere.
Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când aşteaptă la rând la un magazin.
Deşi cumpărătorii mai puţini sensibili la costul produselor sunt mai puţin dispuşi să aştepte la rând, aceştia au mai multă răbdare atunci când vor să achiziţioneze produse proaspete. Oamenii de ştiinţă sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentaţii magazinelor pentru a-şi îmbunătăţi vânzările.
De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenţie numărului de clienţi care aşteaptă la coadă şi mai puţin vitezei cu care se avansează.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
0 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate