Graffiti/BBDO incheie anul 2001 cu noi premii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La cele patru premii internationale de creatie obtinute in acest an, agentia de publicitate Graffiti/BBDO adauga o noua medalie in palmares. Este vorba de argint pentru campania Walmark - Femine,

La cele patru premii internationale de creatie obtinute in acest an, agentia de publicitate Graffiti/BBDO adauga o noua medalie in palmares. Este vorba de argint pentru campania Walmark - Femine, premiu obtinut la cel mai puternic festival de publicitate din Europa de Est, Moscova 2001. Campania Femine, inscrisa la sectiunea de "Health and Beauty", a constat in trei machete de presa: "Soacra", "Sefa", "Fosta lui" si s-a desfasurat in luna martie a.c. Echipa de creatie a Graffiti/BBDO a dorit sa transmita publicului ca Femine este cea mai buna alegere pentru prevenirea tuturor bolilor specifice femeilor si ca ofera tratamente fara efecte secundare negative. In plus, tot la acest festival, campaniile pentru Antena 1 si British Council si campania de lansare a agentiei de Customer Relationship Marketing, Proximity, s-au aflat printre finaliste. Campaniile pentru Antena 1 si British Council au fost nominalizate la categoria "Mass-Media". Prima s-a desfasurat in luna aprilie in presa scrisa, cu seria "Animalute": "Rechinul", "Dromaderul", "Steaua de mare", iar cea de-a doua s-a desfasurat in luna octombrie sub forma de poster: "Knowledge is appealling". Campania pentru lansarea Proximity a fost si prima realizata de noua agentie de Customer Relationship Marketing. Desfasurata in octombrie prin direct mailing si in presa, aceasta a fost nominalizata la categoria "Corporate Image". Este pentru a doua oara cand Graffiti/BBDO se intoarce cu premii de la acest festival international de publicitate. Anul trecut, agentia a mai fost premiata de doua ori cu argint.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite