Spune-ne ce mărime ai la sutien ca să-ţi spunem cât de cheltuitoare eşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cheltuielile pe care le fac femeile sunt influenţate mai puţin de reclame, cât mai degrabă de mărimea cupei de la sutien. Acest indicator mai puţin obişnuit al obiceiurilor de cumpărături a fost descoperit recent de gigantul de comerţ electronic Alibaba, din China.

Între mărimea sânilor şi obiceiurile de cumpărături ale reprezentantelor sexului feminin există o strânsă legătură, după cum arată un studiu realizat de compania de comerţ electronic Alibaba, din China. Astfel, femeile cu sâni mari sunt mai cheltuitoare decât cele cu un decolteu mai puţin generos.

Reprezentanţii Alibaba au observat că femeile care au cumpărat de la ei sutiene care aveau cupa B sau mai mici de atât au cheltuit mai puţini bani pentru cumpărături, spre deosebire de femeile cu un bust generos. Autorii studiului au împărţit sumele cheltuite în cinci categorii: mici, destul de mici, medii, destul de mari şi mari.

Doar 7% din femeile care aveau cupa B la sutien au cheltuit sume încadrate în categoria „mari“, în vreme ce 17% femeile care purtau cupa C la sutien au făcut cumpărături mari şi 24% din cele care aveau cupa D au cheltuit mulţi bani pe cumpărăturile online. Cum era de aşteptat, reprezentantele sexului feminin cu un bust foarte mare (cupa E) şi care au făcut cumpărături „mari“ au fost cele mai numeroase: 33%.

De partea cealaltă, 65% din femeile care poartă cupa B la sutien au cheltuit sume încadrate în categoria „mici“, iar cele încadrate la cupa C sau mai mare fac, în mare parte, cheltuieli „medii“ sau mai mari de atât. Cum se explică legătura? Studiul a arătat doar o asociere între sumele cheltuite şi dimensiunea sânilor, dar nu şi o explicaţie.

Este posibil ca femeile tinere să aibă venituri modeste, ele având totodată şi sânii mai mici. Totuşi, există multe femei tinere care nu se pot lăuda cu un bust generos, dar care câştigă foarte bine. O altă explicaţie ar putea fi că femeile care şi-au pus implanturi mamare îşi permit şi cumpărături mai multe şi mai costisitoare.

Firma chineză de comerţ electronic este una dintre cele mai mari din lume şi dispune de date numeroase despre consumatori şi obiceiurile acestora. „Acesta este doar vârful aisbergului. Nu am folosit nici 5% din datele de care dispunem la potenţialul maxim, pentru a creşte eficienţa operaţiunilor noastre şi a ne face consumatorii mai fericiţi“, spune Joseph Tsai, vicepreşedintele Alibaba, citat de Quartz.

Un alt studiu, realizat în 2011 de cercetătorii Universităţii din Chicago, a arătat că femeile cu sâni mari au şi un coeficient de inteligenţă (IQ) cu 10 puncte mai mare decât femeile cu sâni mici. Femeile cu un bust de dimensiuni medii au înregistrat, de asemenea, un punctaj mai mare la testele IQ, comparativ cu cele cu sâni mici.

Citeşte şi:

Curiozităţile bărbaţilor despre zonele intime feminine, explicate „fără perdea“

VIDEO Experiment cu camera ascunsă: câte priviri atrage decolteul unei femei pe parcursul unei zile

Industria operaţiilor estetice va creşte cu 10% în 2013

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite