Stil de viaţă

articolul anterior articolul urmator

Trei piloţi români lansează un vlog de aviaţie şi aventură

0
19 Nov 2020 17:06:00
Autor: Lizeta Oprea
David Stoica, Maria Ciobanu şi Bogdan Drăgoi
David Stoica, Maria Ciobanu şi Bogdan Drăgoi

Cei trei spun că îţi propun prin proiectul lor să motiveze tânăra generaţie să ţintească sus, să fie curajoasă şi să îşi dezvolte spiritul de aventură.

În luna noiembrie s-a lansat Wings’n Dreams, primul vlog de aviaţie din România. David Stoica, Maria Ciobanu şi Bogdan Drăgoi sunt trei tineri piloţi de 26, 21 şi respectiv 32 de ani care ne invită, în fiecare săptămână, să vedem viaţa de sus, de la bordul unui avion Diamond DA62.

Spun că îşi doresc prin proiectului WND să motiveze tânăra generaţie să ţintească sus, să fie curajoasă şi să îşi dezvolte spiritul de aventură. De asemenea, echipa WND transmite un mesaj puternic: acela că oricine poate să-şi transforme pasiunea în profesie.

Mai mult, călătoriile lor la înălţime încurajează turismul local, aduc idei de destinaţii inedite şi activităţi distractive de făcut în România.

 „Cea mai mare provocare a vieţii mele a fost să trec Atlanticul de două ori pilotând un avion de mici dimensiuni. Visez să pilotez un Boeing 777 sau 787 şi ştiu că voi face asta într-o zi”, spune David Stoica.

„Îmi trăiesc visul de la 16 ani: zborul. Acum am 21 ani şi mă bucur de fiecare zi pe care o trăiesc la viteză maximă în aventura Wings’n Dreams. Viaţa noastră este plină de adrenalină şi îmi doresc să împărtăşesc cu publicul nostru toate acele momente palpitante, când simt că inima îmi iese din piept de emoţie!”, povesteşte Maria Ciobanu.

„Sunt în aviaţie de 7 ani, pilot de 3 ani. Nu există prea multă pregătire, prea multă ordine sau prea multă disciplină atunci când vorbim de pilotaj. Vreau să afle cât mai multă lume povestea noastră şi să fie motivaţi să devină piloţi sau orice altă meserie unde e nevoie de curaj”, completează Bogdan Drăgoi.

În România, vlogging-ul a debutat prin proiecte care tind mai degrabă să imite unele vlog-uri de succes din afară şi au crescut treptat, datorită accesului la internet acum disponibil şi pentru segmentul de vârstă 10-15 ani.

În primii ani, 2009-2010, domeniile de vlogging cele mai populare au fost gaming, beauty şi entertainment. Creşterea s-a făcut organic, ajutată de comunităţi specifice şi lipsa unei concurenţe reale pentru acest canal de promovare. La ora actuală, sunt peste 10.730 de vlog-uri disponibile, cu o creştere de 12% faţă de 2019.

Proiectul WND este primul vlog de aviaţie şi aventură din România cu o componentă educaţională pentru tineri şi care îşi propune să lanseze un trend care promovează un stil de viaţă sănătos şi activ.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările