Stil de viaţă

articolul anterior articolul urmator

Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o reţetă proprie

0
8 Sep 2021 14:10:26
Autor: ADH

Valvis Holding lansează pe piaţa autohtonă a băuturilor alcoolice, brandul Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o reţetă proprie. Principalul său diferenţiator este că Wet este produs cu apă minerală naturală din sursa AQUA, cu arome naturale discrete, nu dulci şi conţinut moderat de alcool (4,5%).

Inovaţia Wet

Wet Hard Seltzer este produs în România cu tehnologii de ultimă generaţie, după o reţetă proprie. Procesul de producţie constă în mixul ideal dintre siropul natural din fructe aromate (într-o cantitate moderată pentru a putea menţine un conţinut extrem de mic de calorii), apa minerală naturală AQUA şi alcoolul de origine agricolă.

Wet Hard Seltzer este mai uşor de băut decât oricare altă băutură alcoolică, este ‘ready to drink’ datorită dozei de 330 ml şi, nu în ultimul rând, răcoritor datorită apei minerale naturale, ingredientul de bază din compoziţia Wet.

Wet is better şi pentru că:

  • Are arome naturale extrase direct din fructe
  • Nu conţine gluten, conservanţi, coloranţi şi îndulcitori artificiali
  • Are un conţinut foarte scăzut de calorii: 99 kcal per 330 ml
  • Conţine 4,5% alcool (origine agricolă)

O varietate de arome pentru toate preferinţele şi momentele de consum

  • Noul produs Wet poate fi consumat într-un mod responsabil la petreceri cool şi nonconformiste, în momentele de socializare, la ieşirile cu gaşca de prieteni, în cluburi, la festivaluri sau oriunde este loc de distracţie. În acelaşi ton cu momentele de consum, campania TVC prin care este comunicată lansarea Wet, surprinde prin dinamism, culoare şi sound design- un element care aduce conceptul creativ la viaţă.
  • Wet este disponibil într-o varietate de arome, alese în urma unui studiu realizat pe consumatorii din categorie: Peach, Minty Lime, Grapefruit şi Mango. Toate cele patru arome sunt ilustrate printr-un design unic al dozelor de 330 ml şi în ton cu aromele comercializate. Wet se bea doar foarte rece sau cu gheaţă pentru a-i pune în valoare gustul, iar publicul să se bucure de cât mai multe momente răcoritoare Wet.

Hard Seltzer reprezintă o nouă băutură alcoolică fructată la început de drum pe piaţa autohtonă, care se încadrează deja într-un trend mainstream pe pieţele externe şi cu potenţial de creştere ridicat şi în România. Ţinând cont de ultimele tendinţe în materie de băuturi alcoolice, cu Wet Hard Seltzer ne-am propus să fim deschizători de drumuri în educarea publicului cu privire la această nouă categorie, şi astfel, să lansăm un produs atipic şi ispititor, comunicat îndrăzneţ şi memorabil.” a declarat Jean Valvis, Preşedinte Director General – Valvis Holding.

Wet Hard Seltzer în premieră la Festivalul UNTOLD

Wet Hard Seltzer îşi face intrarea în scenă în cadrul celui mai mare festival muzical din Europa în acest an, unde peste 200 de DJ-i şi artişti de top internaţionali precum David Guetta, Martin Garrix sau rapper-ul american TYGA, care vine pentru prima dată pe scena principală UNTOLD, se pregătesc să facă super show-uri la Cluj-Napoca, în perioada 9-12 septembrie. În cadrul festivalului, Wet va avea o scenă dedicată TRAM STAGE, cu un set-up special care va introduce publicul în universul produsului Wet, unde vor putea încerca primul hard seltzer românesc în cele 4 variante de arome disponibile pentru un plus de fun şi de distracţie.  

De asemenea, lansarea produsului este susţinută printr-o campanie amplă, pe toate canale de comunicare, ţinând cont de grupul ţintă. Strategia de lansare a noului produs din portofoliul Valvis Holding a fost realizată cu agenţia Cohn & Jansen, realizarea spotului a fost facută cu Multimedia Est şi regizat de Tessa Doniga Johnson, cunoscută pentru creativitatea şi originalitatea ei. Campania este declinată pe toate mediile de comunicare: TV, radio, digital, outdoor şi offline. De implementare se ocupă Media Investment împreună cu agenţia de digital Tribal Worldwide.

Campania creativă aduce în prim plan tagline-ul ”Wet is Better” printr-o execuţie TVC plină de culoare şi de elemente creative din cultura pop şi memorabilă prin set-up-urile atipice. Spotul îndeamnă publicul să descopere universul Wet şi să pornească în cautarea experienţelor dinamice cu ajutorul celor 4 arome naturale ale noului Wet Hard Seltzer.

Wet este un produs menit să completeze momentele de socializare într-un mod ispititor, fiind conceput în ton cu valorile şi stilul de viaţă al publicului ţintă- curajos, nonconformist, ce promite o experienţă de băut neconvenţională pentru tinerii cu apetit crescut pentru distracţie. Pentru a afla mai multe despre detalii despre produs, vizitaţi website-ul de brand www.wetseltzer.com şi canalele social media:

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările