Aproape jumătate dintre români ar rezerva un zbor cu avionul dacă şi-ar putea recupera banii în caz de anulare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
aeroport avion anulare zbor

Cercetările realizate la nivel global în perioada pandemiei arată că aproape jumătate (45%) dintre călători ar rezerva o călătorie dacă ar avea opţiunea de anulare gratuită sau posibilitatea de a-şi recupera suma plătită.

O treime (32%) au declarat că ar rezerva călătoria dacă ar putea să o reprogrameze în mod gratuit. 

“Călătorii doresc să se simtă confortabil atunci când fac o rezervare. Cea mai mare îngrijorare în rândul turiştilor este incapacitatea de a-şi recupera costurile biletelor de avion în eventualitatea unei anulări a zborului fără a avea motive justificate. Având în vedere că preţul unui bilet de avion reprezintă, de multe ori, cea mai mare pondere din costul total al călătoriei, ne-am dorit să găsim o soluţie pentru clienţii noştri care a venit sub forma serviciului Vola Flex.” a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing Vola.ro, precizând că agenţia a lansat un serviciu prin care, în cazul unui zbor anulat în mod voluntar, pasagerii români îşi primesc banii înapoi sub formă de numerar, în maximum 3 zile,  fără întrebări suplimentare şi documente justificative.  

Prin acest serviciu, toţi pasagerii care decid că nu mai doresc să efectueze călătoria din diferite motive, primesc banii înapoi sub formă de cash, în maximum 3 zile. Vola Flex se aplică şi pentru celelalte servicii adiţionale achiziţionate odată cu biletul de avion: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund.

Când poate fi folosit şi cum poate fi adăugat serviciul 

Vola Flex este un produs de travel fintech – adică o protecţie financiară aplicabilă serviciilor turistice. E un serviciu original, unic lansat exclusiv de Vola.ro care permite clienţilor să anuleze rezervarea în mod voluntar. Pot beneficia de serviciul Vola Flex clienţii care au adăugat această opţiune odată cu efectuarea rezervării şi se aplică atunci când aceştia îşi doresc să anuleze în mod voluntar rezervarea din orice motiv cu până la 48 de ore înainte de primul zbor din itinerariu. Rambursarea costurilor se face în numerar în termen de maximum 3 zile lucrătoare. Serviciul Vola Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.

94% dintre cei care au observat produsul pe site-ul Vola.ro au declarat ca îl găsesc foarte util pentru călătoriile viitoare, motivele principale care ar putea interveni fiind cele medicale uşoare, evenimente neprevăzute în familie sau la locul de munca.

În acest moment este singurul produs de acest tip care acoperă absolut toate motivele pentru o potenţială anulare de zbor, care nu solicita niciun fel de document suplimentar şi fără birocraţie la solicitarea rambursarii. 

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite